airplanes

Can we pretend that airplanes,
In the night sky,
Are like shooting stars,
I could really use a wish right now

Ääälskar låten ! låten gör mej galen ! haha . ibland längtar jag att få köra bil bara för den brukaar komma på radion!
Och när den väl gör de då jävlar! haha. jag kan sitta helt deppig så kommer den låter, då blir man överlycklig , höjer, dansar å skiter i allt annat ! och om den kommer när man åker med tjejerna så man sitter och pratar säger jag allt "ojävlar! vi fortsätter prata senare!!" och så höjer ja ! ahhaaha, jaa dom är vana nu ;)
De hände så senas igår när jag var med jenny å jasmi..
och när jag hade släppt av dem sedan igen till deras bilar och vi skulle åka hem hade jag jenny bakom mej. så kom låten jag bara undra om hon lyssanr på samma radiokanal. så skickade jag :
"99.7 (radiokanalen) för faaan!!!" och PRECIS samtidig skickaqr hon "Din låt på 99.7!!" hahah de va på sekunden samtidig. så jävla kul ! hahah

nu har ja precis ätit frukost efter att vart på gymmet. känner mej så sjukt duktigt som ens gick dit idag för är äckligt trött för ligger back med så jääävla många timmars sömn.. så nu ska jag nog ta ett nap så jag orkar med resten av veckan eftersom när jag börjar jobba halv ett idag (ondag) kommer jag jobba ända fram till natten mellan tors å fre... å sedan fredag som vanligt å sedan lörda kväll å söndakväll. inte såååååååå kul. vecka. men men får trösta mej med att jag hade grymt kul i söndags ! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den låten vill jag höra....

2010-05-20 @ 11:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0