AAAAAAAH



jag är trött!
Klockan ringde halv 5 imorse... nu är klockan över halv 12 på natten..
men andra ord. trött ja !

Men jag ska ändå in hit å skriva att dagen har varit awsome!!! (mamma: Superduperbra!!)
Hahaha. fyyyfan vad jag är glad att jag gjorde detta !
Vi va craaazy snygga som 80talare (bilder kommer!!)
vi började supa klockan kvart i 9 på morgonen ! Efter det dansade vi runt på san franciscos gator i tre jävla timmar med säkert 50 000 tals andra galna människor !!!
jag har så jävla ont i benen å kroppen nu av allt dansande ! men fyfan vilken dag ;D

sedan tog vi en mc donalds å däckade hemma hos mia å partik i deras soffa. tjejerna kollade solsidan. alla avsinttt jag redan sett så jag försökte sova mlite men de gick inte .

men ännu en gång! tack för en grym dag !
bästa å roligaste dagen sedan jag kom !

San francisco äär gaalet !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahahah ... Vad superduber myskul att ni hade en galen kväll det var ni verkligen värda, blir varm i hjärtat ...puss o kram

2010-05-17 @ 14:30:14
Postat av: Emelie

haha neej mamma, kvällen var slapp och trött ! vi hade en galen morgon och förmiddag ! :)

2010-05-17 @ 19:54:39
URL: http://emeliemalmberg.blogg.se/
Postat av: kusin

nej va rolgigt! du fick dig vääärldens upplevelse förstår jag :)

2010-05-17 @ 22:34:47
Postat av: stefan michi

låter helt underbart.as i tell you b4 enjoy your time while you young....have it best.

2010-05-18 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0