Lite mer info..

Jag läste lite i Annas blogg, (en au pair som åkter samtdiigt som mej ! :) )
Och där berättade hon lite om sin värdfamilj, det slog mej att jag inte berättat ett dugg för er om familjen som jag ska till!

Som ni redan förstått så ska jag alltså till San Franciso, Californien ! Eller ja , rättare sagt till Ross som liggger 20 min Utanför SF.
Familjen består av en super gullig å omtänksam mamma, en pappa som också verkar snäll men som jag ej pratat lika mkt med, En dotter på 8 år som är såååå söt å skit excited över att ja ska komma så känns toppen ! Å en kille på 5 som mest springer runt å leker när jag pratar med familjen på skype haha ,men också skit söt !
Allting känns toppen å de känns verkligen som detta är familjen med stort F ! : )

Jag har varit lite orolig över huset  å framförallt mitt rum! För jag är lite töntig av mej, jag gillar inte gammeldagsstil, eller den stilen de har i USA med massa konstiga möbler å färger å krusiduller, å tycker jag inte om inredningen så trivs jag inte heller i de rummet å då vill jag bara fly typ, jag är knäpp jag vet !
Men fick bilder på mitt rum idag å kan inte annat än älska det !
Åh så fint å precis i min stil. Här kommer två bilder så får ni se ! :)

 



Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH VAD FINT RUM !!!! shiiiiiiiiet, nu blev jag avis på dig :D

2010-03-26 @ 23:46:57
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag hoppas att du hade trevligt i går när ni åkte runt o tittade på sevärdheter. Önskar oxså att resan till Familjen går bra. Och att du kommer att trivas hos dom. De verkar ju hur gulliga som helst. Njut nu av Usa o ha de så bra. Vi finns kvar o Falköping står kvar o det händer inte så mycket här. Vi ser fram i mot när vi kan ta ut husvagnen o lägga i båten <3 Trevlig påsk igen...Ilove You mammi

2010-04-02 @ 08:44:49
Postat av: Anneli

Rummet ser jättefint ut..kram

2010-04-02 @ 08:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0