gonatt

Som ni ser håller bloggen på att likna mer en blogg ,
detta är inte tack vare mej utan tack vare en jättegullig tjej som heter Emma som är betydligt duktigare än mej!
Vi skulle egentligen till au pair skolan ihop men hon fick tråkigt nog skjuta upp sitt avresedatum en vecka !

Men som sagt, snart är den snyggg som få !

Nu ska jag sova!
Och jag har fortfarande inte plockat upp visum papperna och börjat med dem som jag skulle ikväll.
Jag har heller inte lyckats kolla på filmen och tv programmen jag skulle se så vet inte vad jag slösa bort min kväll på.

Men gonatt iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va, är det sant? Vart gjorde du din hälsoundersökning?!!



Jag har inte gjort min ännu, ska göra den på tisdag men jag vill verkligen inte. 1265 kr är ju helt stört mycket. Ska man ta blodprov?! För hon jag pratade med som bokade tiden sa att om jag skulle ta blodprov också skulle det tillkomma ännu en kostnad!

2010-03-15 @ 00:25:16
URL: http://a.laxvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0