6 dagar

Sådär, nu har jag hunnit vara vaken ett bra tag, ätit frukost, suttit vid datorn, mejlat alla svenskar som kommer åka samtidigt som mej! Så nu har jag äntligen hittat en som flyger precis samma flyg som mej ! Känns skönt !
Jag har även hunnit med att få upp min pojkvän som gillar att sova extremt länge på dagarna plus duscha!
Så nu sitter jag är i badrock å tänkte ta tag i lite saker innan jag ska ta tåget in till gbg ! :)

En massage är verkligen behövligt nu! Men får nästan lite dåligt samvete när jag ska in å få en skön massage nu så kollar man på sin älskade som hasar runt i lägenheten som en 90 åring gubbe (han sträckte sej tydligen eller något på träningen igår)



Aja nu ska jag sätta fart ! I göteborg ska de även köpas ett handbagae som jag ska ha på flygresan där all min packning för au paír skolan ska vara. Men eftersom jag inte helt bestämt mej ännu om jag ska ha en eller två stora resväskor (även om jag tror att ja ej får plats me allt i en hur mkt jag än vill) Så är det lite svårt å köpa handbagae, För ska jag ha en resväska ska jag ha min kabinrullväska som handbagae, men ska ja ha två ska ja ha en lite större handväska som handbagae typ. aja de löser sej! De ska även växlas pengar mm :)  Dock harja ingen aning om hur mkt jag ska växla men, blir väl atnglien för mkt som alltid :)
Hörs kansnke ikväll igen ! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Snart åker vi!!! :D

2010-03-23 @ 22:02:21
URL: http://a.laxvik.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vet!! Det börjar sakta gå in i hjärnan nu!

2010-03-23 @ 22:55:27
URL: http://emeliemalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0