5 dagar !

Dagar i sverige blir bara färre å färre,
jag kan verkligen inte förstå att jag om fem dagar är påväg till andra sidan atlanten, alldels ensam!

Idag har de vart fullt upp hela dagen, nästan iaf.
Hoppade träningen för en sovmorgon, jaa jag är lat å ja blir fet , men va fan lär ju blir fetare i usa så ;P
seda börja ja å pappa ta tag i mina datorer lite smått, vii insåg att de skulle va väldigt bra för mej att ha en extern hårddisk så vi åkte å köpte en sådan så jag kan lagra alla min tidigare bilder jag har plus alla bilder ifrån usa! men vill ju ej riskera att de försvinner om de händer ngt med datorn eftersom min dator är lite halv pajj!

Hade sån panik igår för igår var min bärbara dator heeelt flippad! trodde den va helt paj å såg hela min usa resa utan dator där ett tag, haha. Men idag har vi formaterat om den å fixat lite så nu verkar han må bättre ! :)
Vi har även tömt min gamgamla dator å alla mina bilder å musik mm så nu ska ja sälja  den innna ja åker ! :)

sedan blev de å åka å hämta visumet å lite böcker ja besälllt, köpa lite mer godois mm :) har köpt 5 maraboo chokladkakor ja ska ha me mej å ida köpte ja ännu lite mer godis för 100 spänn å imorgon lr i helgen ska ja köpa en feeeeeet påse me plockgodis te mej, godis till föräldrarna å goodis till påskäggen till barnen, kmr fan ha lagt över 200 spänn på godis när jag är klar ;P haha tur ja ska  ha två väskor så ja slipper tänka på vikten :P

Ikväll har vi varit iväg till min kusin å haft hejdå middag, sorgligt men trevligt! Fick jättegod fläskfilegryta å sedan min favorittårta med ett flygplan på ! :) så gulliga ! Så fick ja ett fint kort å hjärta som ja ska  ha memej å tänka på dem ! :)

Kan jag verkligen fatta att detta håller på att hända ? :) tyvärr blir de inga bilder idag då jag ej orkat lägga in ngra sen vi formatera om den ,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0