3 dagar!

Dagarna blir bara färre å färre.
Har idag varit ledig i en hel vecka ifrån jobbet, ändå känns det som jag inte varit ledig ett piss för har varit full upp varje minut nästan!

Igår var det byebye middag med tjejerna ! , Usch så sorgligt , Men det var riktigt mysigt ! Vi åt pappas hemmalagade pizza, pratade, mös, kollade på gamla fest bilder å hade anmält trevligt!
Fick även ett jättefint armband av dem å ett jättefin kort ! Kommer ha armbandet på mej varje dag !
Glöm inte av mej tjejer ! Även om vi ej ses lika ofta längre så älskar jag er ändå ! :)

   Studenten ! <3

 
Karnevalen 07 ! Ja jag kommer sakna alla våra galna dagar !


När dem gått så blev de endel tårar, dels för de va sista gången ja träffa dem på skit länge , å dels för lite snack med lillebror :/  Allting är fan inte så jävla lätt med att åka !

Sedan kom min baby iaf å fick mej å må lite bättre, vi åkte till mc donalds å köpte cola å sen hem! :)

Idag gick jag upp hyffsat tidigt, vakna vid nio å kom upp tio. Nu har jag varit å solat å gjort ett kort besök på gymmet. Nu ska jag hoppa in i duschen å sedan springa ner å kllippa mej !

kl 12-1 kommer min fadder ifrån gbg,
kl 1 kommer mammas kompis å ska säga hejdå till mej ,
kl 2 ska jag fika med kuss,
kl halv 4 ska jag åka med lillebror , hans kompis å älskling till skövde
vid halv 7 ska ja träffa jenny.
 
Jaa det är lite små speckat program som gäller. Å emellan de ska ja hinna springa till jobbet å lämna min jobbar kläder, gå till apoteket å köpa medicin, gå till bokaffären , åka till ÖB. mm mm :)

  tjejerna ifrån jobbet :)

Fråga mej inte när jag ska packa för det har jag inte börjat med ännu! :P haha, just de behöver tvätta ytterligare lite till med ja! :O
Önska mej lycka tilL! :)

                                 

Malin igår ! :) Jag å martina fixar med bilder, tyvärr ville r ej va me på ngt kort! :(  å sen armbandet ja fick! :) <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

de va blandande känslor igår, kul å ses igen men va jobbigt å säga hejdå kan inte riktigt fatta att du kommer va så långt bort :( men vet att du kommer ha de underbart gumman:) <3

2010-03-26 @ 12:43:36
Postat av: Anna

Lycka till med packningen ;) jag började packa idag - inte så jäkla tidigt det heller :P haha! vi syns om 3 dagar! :D

2010-03-26 @ 20:00:52
URL: http://a.laxvik.blogg.se/
Postat av: Anna

Yeah, tror det eller ej, men allt får plats i väskan :D helt otroligt va ;) fast jag har ju ganska stort handbagage också... haha!



Hur går det för dig?



Bra att du sa det :D det ska ju inte vara någon punkt i adressen till min blogg. Tack så mycket! :)

2010-03-26 @ 22:24:20
URL: http://alaxvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0