26 timmar tills bilen går.

okej ny är det bara ynka 26 timmar tills bilen drar iväg mot landvetter,
jag är arg på mej själv, för jag fattar inte att jag ska åka.
Jag som alltid brukar börja packa en vecka innna jag ska åka ngnstans för jag tkr sånt är så kul har inte ens börjat packa deenna gången,
Å nu är det bara ett dygn kvar ! Å jag ska vara borta längre än ngnsin ! Gaaah bli så arg på mej själv.
sedan är de tusen andra saker jag behöver göra med, typ fixa med min externa hårddisk, lägga över allt dit p sen lägga över de i datorn för å sedan kunna lägga över allt i iphonen, å för mej sonm aldrig gjort sånt innan kan de ju ta lite tid, tur man har en hjälpsam pojkvän! (k) . Sedan har jag inte ens´öppnat å börjat kolla i dem där au pair häftena man ska läsa å fylla i massa frågor i, tur jag har ngra timmarp å mej på flyget ! haha fan va lätt jag tar på allt ! :P

Dagen har varit bra, jag hade världens bästa å gulligaste bror som åkte tillbaka till skövde fast vi va där igår å köpte skorna jag glömde av å köpa, Åh PUSS PÅ DEJ ! :)

Kvällen har bestått av massa massa mys med äsklingen !

Ne nu är jag så trött så jag ser ikors, men dum som jag är ska jag ge mej upp å börja packa nu , för det behövs !

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0