15 dagar kvar

Okej, Igår hade jag mitt första nervsammanbrott innan resan.
Jag var helt ur banan hela dagen , Var arg på alla och grät en massa utan anledning!
Framförallt när jag var med min baby  .

Men idag är jag på banan igen ! (tror jag) :)
Imorse, eller ja förmiddags var det väl. Blev jag väckt att solljuset titta in och en pojkvän sittandes i sängen som halvropar enligt mina öron " viiii måste gå upp nu" .

Haha , det hela sluta med att han gick upp och jag låg kvar i sängen tills 15 minuter innan jag var tvungen att köra honom tills sin fotbollsamling. Sedan tog ja hans bil till tågstationen, å åkte hem till mitt.

Dagen börja halvbra med att jag står å väntar på bussen i 20 minuter för att jag är för lat för att gå hem , men det kommer ingen buss för jag har kollat fel å den skulle gå 14.40 istället för 13.40.  Så det blev att gå hem ändå efter all väntan! :P

Senare får jag även sms ifrån Tareq " jag sa ju åt dej att stänga av lysena nu startar inte bilen!!" haha oooops. Jag är väldigt väldigt glömsk å okoncentrerad innan resan har jag märkt. Kan inte fokusera alls och glömmer  massa saker hela tiden! Värst är de på jobbet ! haha . Jag hade alltså parkerat bilen med ljuset på fast han sa till mej å han fick ej igång den när han skulle hem. Förlåt älsk! (a) :)

Dagen fortsätter i samma linje och när jag har bestämmt med en kompis att vi skulle träna kl 4 idag. Yes äntligen blir de av tänker jag. haha kommer te gymmet- ingen där? Vart är hon jag brukar alltid va sist !
Ringer henne, nee då sitter hon hemma å kollar tv å trodde jag menade imorgon. haha.
Men men inte deppa jag för de. Jag å en stackars tant var det bara på passet,  Freestyler latino!
Och jag kände mej inte ett piss latino, (okej kasnke de sista fem mintuerna när jag fått rätt vikt på banden) .
Det var nämligen första gången jag var på passet och visste inget vad man gjorde eller skulle ha eller något.
Men man hade några gummiband som man band fast händer å fötter i. Och tydligen var det olika styrka på dem. Det var såååååååå sjukt jobbigt i min högerarm! Gosh kände mej riktigt otränad ett tag. När jag efter 45 minuter lyckades fråga  vrf de va så ojämt me vikt i armarna visa de sej att jag hade en 3a på vänster och 6a på höger. (6a var meeeeer än extremt vältränad) så ja instruktören kunde förstå att jag tyckte det var jobbigt ! haha ..

Nu har jag iaf solat å käkat pizza med pappa! Super bra med pizza efter träning ! not.

Nu blir det dusch sen ska jag försöka sätta mej och ta tag i Visum papperna. Alla säger att det är så otroligt extremt mkt arbete så sjukter liksom upp det hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0