13 dagar kvaar!

Idag hade jag ställt klockan på åtta och tänkte snooza till halv nio, Det hela sluta med att jag kom upp ur sängen halv 11 ! haha .
Men jag är ganska glad ändå ! Har fått hyffsat mycket gjort! Eller ja, bokat tandläkartid och bokat tid för manikyr och färgning av ögonbryn och ögonfransar så jag kan använda mitt presentkort innan jag åker eftersom det bara gällde ett år ! :)

Sedan bar de iväg till gymmet, å fyfan. gå inte å träna utan frukost ! Hela kroppen skakade efter, nästan iaf ;)
Jag förstår inte folk som kan träna samma muskelgrupp i flera timmar. Som har typ ah tisdagar kör jag ben onsdagar rygg mm... Jag gör ngra övningar på en del sen är jag trött å det blir tråkigt å då byter jag del. haha (Y)

Jag är lite orolig över mina visumpapper, läste igenom dem igårkväll. Och jag tycker inte alls det verkar mkt och krånligt. ! Vilka alla andra verkar tycka ! de tkr det är skit jobbigt å mkt ! SÅ börjar bli orolig att jag missat ngt ? :P Visst de e jobbigt å ta tag i de, men när man väl börjar sen kmr de nog gå undan !

Nu ska jag göra havregrynsgört och fruktsallad! Sedan väntar duschen för mina kusinvitaminer kommer hit å ska träffa mej innan jag åker!

                                  


               




Ha en bra dag å njut av solen ! :) Man blir så mkt lyckligare när solen skiner ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0