12 dagar kvar !

12 dagar , goooosch det är ju ingenting !

Natten spenderades hos bästa pojkvännen ! Sedan blev det tidig uppgång för mej med en heeeldag på jobbbet!
Gick superbra fram till middagstid och min lunch, de va bra om folk å jag var bra. haha. men sedan dog hela jag. blev såå trött. å när kl var halv sju och jag stängde var jag inte piggare!
Hade tänkt jag skulle sätta mej med visum papperna efter jobbet eftersom jag har en timma då jag sitter och väntar på tåget, men var lite småstressad när jag åkte igårkväll så hade inte lyckats få med mej ngra papper !

Tåget var självklart försenat, å tågresan va pest å pina, va så trött  , hade ont i huvudet å mådde illa. hade TRE stycken brevid/bakom mej som satt å prata/skrek i var sin telefon och alla på TRE olika spårk, sedan en fjärde jävel som satt å skrek på dessa tre för han störde sej tydligen lika mkt som jag. haha .

Äntligen hemma iaf, tänkte bara kolla upp lite vitkiga saker så som visum kostnaden och banknummret mm och sedan sova. Skulle sova innan 10 hade jag bestämmt mej för. Nu är kl snart 12 å jag är fortf vaken, tusen gånger piggare än va jag var när jag kom hem, Kan de va godiset kasnke? :P
Men är hyffsat nöjd ändå för har gjort hälften av visum papperna nu!

Kan inte förstå att jag åker snart ! imorse fick jag lite tid över när jag hade käkat å så, så kröp ner i sängen hos min älsk igen, va så underbart att bara känna hans värme emot min kropp, känna hans lukt (han luktar som en bebis:P)  å han bara håller om mej. Just i den studen undrade jag jävligt mkt vad jag hade gett mej in på, hur fan jag kunde välja bort det !
Men.... Det löser sej ! Jag har ju min dinosaurie baby ;)



Imorgon väntar sista arbetspasset på riktiga jobbet, sedan blir de ut å äta me jobbet !ååååh kommer sakna dem så !

Eftersom jag inte vet om det är mest au pairer, eller nära å kära som läser min blogg (eller kasnke inga alls?) så är det lite svårt att anpassa sitt skrivande å veta vad man ska skriva om, Så ni kan väl göra lite anmärkningar i kommentersfältet så jag vet ! ;)

NU ska jag nog sova snart !  , 2.5 timmar försent!
Imorgon väntar ett sista tandläkarbesök tidigt, bäst å kolla läget i munnen innan man åker ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0