11 dagar kvar!

Nyss hemkommen från en trevlig kväll med jobbet!
Vi var ute och åt och hade det mysigt ! :)
Fick jättesöta saker ifrån dem! uuut fina å gulliga brevpapper med söta kuvert.
Så har de skrivit adress på ALLA kuverten plus skrivit upp deras födelsedagar och andra högtider när de vill ha vykort så jag inte ska glömma av det! haha så söta! :)
Sedan fick jag ett jättefint armband och massa annat smått å kul! :)
Dock missade jag tyvärr tåget till Alingsås å min älskling. Vill verkligen sova där inatt !
Dels för  ja saknar honom massa å vill ha ahns värme inatt! Å dels för de inte är många nätter kvar å jag snart åk till stocholm i två dagar !
Å sedan ska jag även jobba där imorgon hela dagen så vore skönt å slippe pendla imrogon bitti!
Så nu sitter jag å väntar på att han ska sluta träna så jag kan fjäska gärnet så han kanske kommer å hämtar mej? :P   * hoooopppas ! *

Aja, jag är jävligt trött å fryser som bara den så de blir inte så mkt mer skrivande idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0