San francisco !

igår var jag ju som sagt ledig, så jag å jenny åkte in till city,,
först lekte vi turister å åkte runt å kolla på  lite roliga saker..
så tänkte va så snäll å visa lite bilder :)

   
  

så de första bilderna är ifrån lombard... typ världens krokigaste backe,, sjukt folk står i bilköera för att åka i den som tar ca 30 sek att åka, jävligt mkt turister där :P å jenny cpa loss som fan när vi skulle ta kort där och börja säga massa konstiga saker på svenska å barnsla sej, så känner jag bara hur kvinnan brevid kollar på oss, så tänkte jag säga "jenny lägg av jag tror hon fattar svenska" men de kan ja ju ej säga för då fattar ju kvinnan också.. så säger hon sen bara när vi kollar på henne "vill ni jag ska ta kort på er" på svenska, så jaaa hon var svensk ! hahahah ..
sedan bestämmde vi oss bara för att posa lite i en av sf alla backar för å visa er lite utsikt man ser därifrån, å sista bilder är när vi kör ner ifrån sf brantaste backe. och neee det ser itne brant ut. men fan det är de kan ja lova  ! :P

tack för en bra dag tjejen! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina bilder ni har tagit! Åh, jag vill åka till San Fransisco JU! Förresten, vi har likadana jeans :D AMERICAN EAGLE OUTFITTERS ;)

2010-06-02 @ 02:21:28
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: Emelie

komsi komsi bara gumman ! :) hahaha, jag ääääääslar dem ! AEO is the shit ;)

2010-06-02 @ 09:02:32
URL: http://emeliemalmberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fina bilder...

2010-06-07 @ 05:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0