msn msn msn

okeeeeeeyyyy.. detta är jäääääääääääääääävligt störande !!
ngn jävla idiot (man har ju sina aningar) har hackat sej in på min msn/min hotmail .. och ändrat lösenet.
vilket betyder att jag inte kommer in ngt mer...
ibörjan brydde jag mej ej så mkt.. jag tänkte ja använder ej msn s¨å mkt ändå..
å de e ju bara å göra en ny.. va bara lite orolig över att iditen kasnke skriver massa konstigt till folk.
meeeeeeeeeen.. nu kom jag på att jag har ju gett ut min email till verkligen alllt !! ALLT !!
Min lcc (kontaktperson i usa) skickar alltid mejl dit om när vi har au pair möten, alla klubbkort jag har, allt viktigt och oviktigt kommer dit !
SÅ NU ÄR JAG JÄÄÄÄVLIGT PISS OFFF  !!
pappa, finns de ngt jag kan göra ?

mamma. skyyyyyyyyyyyyype snarat ! måste prata å fixa för vill ha mitt paket snart ! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja!!!!!!!! Jag fick något konstigt mail av dig också???

2010-06-09 @ 05:33:37
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: Caroline Lundström

Det har hänt samma sak med mig, men jag har precis fixat det. Du måste ta kontakt med kundtjänst på Hotmail och sedan kommer du att få svara på massor av frågor gällande din mail.

Jag hade massor av viktiga bokningsbekräftelser så jag var i ren panik...



Om du vill veta mer kan du kontakta mig på "[email protected]"



som sagt det går att lösa men det är några frågor som du måste besvara!

2010-06-09 @ 15:21:56
URL: http://carolineinusa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Skype snart...

2010-06-09 @ 16:38:11
Postat av: Sofia segerström

hej! ja kommer till san fransisco i mitten på september, behöver man ta nytt körkort där? eller räcker d me det internationella man har me sig hemmifrån? annars har ja lite frågor om typ va gör amn när man e ledig o så? typiska grejer för SF att göra o titta på?

ha d bra

//Sofia

2010-06-10 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0