LA en snabbis

okeej.. jag har bloggtorka...
eller jag har ont om tid och jag prioriterar den på annat...
men eftersom ja vet att folk väntar..
och att jag kmr ha en grymm äventyrlig helg framför mej vill jag inte ligga efter med två helger..

FREDAG
Egentligen kmr jag knappt ihåg vad vi gjorde men ska försöka skriva lite ..
vi kom dit sent som fan för de va krångel me jennys jobb tider.. så vi anlände mitt i natten typ vid 3 tiden lr ngt..
busade upp på hotellet å smuggle upp Emeli eftersom vi hade ett hotellrum för 2 men vi var 3... hah .
somna ganska snart.. upp vid 8 för å sedan vandra ut på stan. vandrade på alla stjärnor i Hollywood..
vi går förbi en affär å jag får syn på en sverige bikni å börjar ta kort på de, då visar de sej att ägaren till affären är med i Norska hollywood fruar (ni vet anna anka men för norge) dock v denna människa suuuuuper trevlig ! hon har även varit med i playboy, så lite småkändis sådär allt ;) stod å prat me henne i en halvtimma lr ngt om allt å inget..  efter de fick vi gå vidare eftersom vi hade ganska tajt schema... vi åkte då ner till två jättefina stränder.. satna monica beach å en till ja ej minns namnet på.. dock inget solade å badande men vandra runt där å hade mysigt.,. åt lite mat.. vandra bort till piren.. å där när livet är på topp börjar en snubbe med gitarr spela OC låten live för oss.. DÅÅÅÅÅÅÅ var jag i himlen ett tag ! Han gjorde min dag ! efter ngra timmar åkte vi för å försöka hitta hollywood skylten, vilket var omöjligt för de va mörkt å den va ej upplyst.. så vi åkte å handla å fick oss en väldigt obehaglig stund med en man.. fyfan.. men de sluta lyckligt iaf.. tillbaka till hotellet å fixa iornding oss å börja supa för sedan ha de bästa utekvällen . vilka klubbar de finns i hollywood asså. fyfan ., här dansades de på barer och lite allt möjligt ! dock sluta kvällen lite för tidigt tyckte vi.. vilket var bra antagligen för de va ganska jobbigt å komma upp dagen efter..

     

LÖRDAG
d va ännu segare att gå upp idag .. men upp kom vi iaf.. å vi åkte iväg till hollywood skylten nu visste vi ju iaf vart den låg å denna gången kunde vi se den iaf med :) ganska tufft tyckte ja man sett de i så måpnga filmer mm.... sedan åkte vi iväg till universal studio... vilket va sådär för mej.. kollar adlrig på film typ så visste itne riktigt va de prta om på bussrresan... man fick se massa ställen där fiilmer å serier spelats in iaf.. sedan karuseller å så..m de va okej men njaa. men nu har ja gjort de me känns bra :) efter ett  X antal timmar där tog vi sedan bilen å våra star map å leta efter kändis hus.. haha ... vi åkte till playboy mansion och till david beckhamns hus.. både gångerna när vi sprang ut började en vakt prata me oss i radio typ när vi närma oss  grinden, hahah såå sjukt.... vi åkte till lite andra kändisar också som britney spears, jessica alba, vi hittade aldrig deras hus lr så va de port till hela de lilla samhället. sedan blev de mörkt å sent så vi tog bilen å styrde ner emot Newport /OC .. resan skulle ta ca 45 min.. tog 2 h för oss. vi hitta ej hotellet, (ja vi hade gps!) -.. så todde vi vi hittat de , belv as glada. men neee då va de ett annat hotell me samma namn ahahha.  hitta tillslut hotellet å vi va råå trött så somna ganksa fort.. så ingen utgång :(

     

SÖNDAG
Den här dagen va hemsk i början. jag var sååååååååååå trött. jag var s eriöst döööd !! hade bara sovit ca 3-4 h varje natt hela helgen.. so vi åkte runt till lite olika beachar... ja va död döddöd så joina de inte så mkt... sedan åt vi å ja vakna lite.. vi åkte ner till laguna beach.. där va de lite drag å vi spendera lite tid att vandra runt i town /stranden .. sedan blev de hemfärd 2 h för sent... fasta i traffiken 2 gånger å kom hem på tok för sent. men de va de värt ! :)

  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken resa <3 Jag tycker det är jättekul att läsa din blogg och se alla undebara bilder. Det känns nästa overkligt tänk allt som du får uppleva. Jag är så lycklig för din skull och det känns så bra att veta att du har det så fantastiskt. Var rädd om dig och njut av livet. Vi får prata snart på skape. Älskar dig så krammmm mam

2010-06-23 @ 08:57:25
Postat av: morbror

GLAD MIDSOMMAR ÖNSKAR MICHI Å JA

2010-06-24 @ 11:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0