LA baby !!

klockan är nu 2.30...
jag har sjukt dåligt samvete över att jag fortf är vaken eftersom jag msåte gå upp kl 7 imorgon för att duscha å fixa..
seedan börjja jobba kl 9, jobba till 4. sedan jäääääääääääävlar bar de av !!

försökte införskaffa nya klackisar idag men hade en jävla otur me min skor, hitta typ 10 ja ville ha, men angintngen så va de slut i min storlek eller så passa de bara inte. så inga nya skor (kors i taken!) men två nya partyklänningar !  åå jäävlar vad jag älskar den ena !! såå snygg! å sedan lite nya linnen till gymmet !

Så imorgon kl 4 bär det av till LA med jenny å emelie !!
där blir de  hollywood, OC, santa monica mm mm :D

kmr förhoppningsvis bli en grymm helg ! men med otrolig dåligt uppdatering = antgligen ingen alls ! :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack o lov att det inte blev fler skor hihi. Partyklänningar är bättre att köpa tycker jag skor ser nästan lika dana ut ju. Ha det undebart i LA o varrädda om varandra. krammmmm

2010-06-11 @ 06:12:18
Postat av: morbror

ha det gött här är det sommarlov nu.

2010-06-11 @ 10:50:01
Postat av: yvonne

Behöver du mer skor? Ja Emelie det är ju alltid bra att ha lite att välja på men det tror jag du har nu. Hoppas ni får en trevlig helg i L A :) Var rädda om ER och ha riktigt roligt. Vi skall åka till stugan när Olivia vaknat efter skolavslutnings- festandet i går på Terassen ;) Här blåser det halv storm så du har någ bättre väder hoppas jag.

Ha det nu jätteroligt <3

Kramisar

Yvonne

2010-06-12 @ 08:03:52
Postat av: emelie

Haha hej emelie malmberg jag heter också emelie malmberg :P

2010-06-13 @ 18:56:54
URL: http://emeliess.webblogg.se/
Postat av: Anna

HEEEEEEEEEEEEEY uppdatera och skriv om hur du har haft det! :D

2010-06-17 @ 21:12:24
URL: http://alaxvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0