förlåt

jaa jag är typ sämst på att uppdater jag vet ..
men jag har liksom aldrig tid! och då menar ja de verkligen.
om jag ej ska uppdater typ kl 2 på natten !

Jag vaar jävligt social av mej i sverige och ville ofta göra saker.
men häär. här är jag ännu värre ! alltså jag minns typ inte senaste kvällen/dagen jag var hemma utan att göra någonting alls ! jag har inte haft een enda softdag sedan jag kom hit då jag ej gjort ngt alls, och kvällarna då jag bara stannat hemma är fåå! haha .
även om jag slutar typ 10 vissa kvällar ddrar jag ut.. men jag älskart !
älskar att jag alltid har ngt å göra !
om det är ngra timmar, eller en kv lr ngt jag är ledig, å jag ej har ngt å göra får jag panik typ. haah
då tar jag min lilla vovlo å åker ut på egna äventyr. hahahah..

ikväll skulle de va lånnng dag för mej.
jobbade först mellan 9-11... hade playdate min lillkille å en annan liten tjej i tjejens hus ensamma , de va soft.
sedan blev ju off i ca 3 h.. åkte till gymmet, pakera bilen. kände fyfan va trött jag är min kropp är slut. åkte därifrån! hahahah..
igår va ja på gymmet också, gick in, fyfan va mkt folk, klörde lite på en kondis maskin i 7 min, jobbigt. gick av.. (hade hoppat studdsmatta heeela dagen så mina ben var döda!) skulle gå till magrummet å köra lite core, då var de fullt där. så då gick ja hem ! hahah 10 min på gymmet, men jag var ju där iaf ;)

aja tillbaka till idag.. så började ja jobba kl 2 igen.. mamman va hemma åhade killen.. han lekte så fint själv så jag satt å prata med mamman lite, sen kände ja att aj va tvungen å göra ngt (blir rastlös som dess like hela jävla tiden) så då baka jag chokladbollar... sedan diska jag lite å städa.. killen vägra åka till parken med mej så mamman tog med honom på sina ärenden för han ville följa med henne, så jag åkte å tvättade volvon, (eller ja , åkte och lämna bilen till mexikanarna som tvätta den åt mej:P) sedan hem igen. nu sitter jag här och väntar på att alla ska kommahem.. kl är halv 6 ,. och de känns som jag ej jobbat alls idag, såå gött. men ska ju jobba tills 10 ikv lr ngt så kommer nog få nog av barnen ändå:)

imorgon är de lördag å jag är ledig å de ska bli soooool å varmt !
skulle ju egnetligen till santa cruz denna helgen med jenny sara å en svensk tjej som är här på besök.. men de åkte idag runt fem å eftersom jag va tvungen å jobba ikv blev de ingen kuststräcka för mej denna helg :( men de kmr fler tillfällen :)

Kommentarer
Postat av: morbror

skönt att höra att du inte åkt till frisco för att sova bort din ungdom. ha det bäst.

2010-06-06 @ 18:18:04
Postat av: Mamma

Du verkar leva livet och ha det bra som man ska. Saknar dig. Älskar dig krammmmmm

2010-06-07 @ 05:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0