bad bad bad

jag får uppbackningar om att jag är dåligt bloggare..
vilket jag är just nu. ngt fruktansvärt..
men vet ni vrf? jag njuter av livet till max ! :D
jag är inprincip ALRIG hemma överhuvudtaget ! HAHAH ..
LA va gryyyymmmt..
festa i Hollywood var ännu grynmmare ! hahah ,..
bilder kommer. ska bara sno alal bilder från emeli och Jenny också :D
det har blivit grymt väder, barnen är snälla, lillebror har lånat ut sitt spotify till mej å allt flyter på ! :D
tills idag.. då jag ställde mej på vågen eftersom jag känt mej extra fet de sista...
å jaaa.. jag har åkt ner i fällan alla gör som kommer till usa.. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN  ..
de va allt jag kände. paja allt. så nu är de hårdträningen å slut på godis 3 gånger om dagen..
jaa matvanirna här suuuuuuuuuuuuger..
vi äter inte ens middag en gång i veckan hemma så inte konstigt man blir fet. men men


imrogon jobbar jag kväll så då blir de kanske bätter uppdatering om LA:D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tröstäter här hemma när du är där borta i stora landet, så man har väl ingen lust att väga sig precis fy bubblan o nu som sommaren kommer o semester snart suck. Vatten o luft ett tag för mig hihi. Saknar dig ...

2010-06-18 @ 20:04:10
Postat av: Sarah

Hej du!! Nu är det jag igen som "klagade" på stavningen. Ha ha...



Måste bara säga att jag verkligen sitter och väntar på nästa uppdatering nu när du verkar trivas så bra!! Kollade upp den låten Airplanes som du skrivit om, och jag fastnade grovt för den. Kanon bra låt.

Om du hör några mer bra låtar, skriv dem gärna....

Du verkar leva livet där borta.. Ha det bra. Kram en go Göteborgare

2010-06-18 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0