weekend !

jaja helgen har varit bra i det stora hela...
fredagen minns jag inte riktigt vad jag gjorde .. joo jag var inne i ciry en stund efter att jag hade slutat .. shoppade loss på 3 klockor och ett armband från betsey johnson jag suckat efter så länge. kan visa er bild ngn annan dag men armbandet är min nya favorit nu :)

lördagen var det tänkt att vi skulle till stranden men de blev aldirg så pga att jag å jasmi va skit sega och att de blåste endel å att vi inte visste helt säkert om de va fog där eller inte.. så vi våga inte chansa så åkte å la oss i parken lite... sedan åkte vi till mitt au pair möte. ja va den enda som va duktig å dök upp (även om ja hade skickat ett mail till henne ch sagt att ja ej kunde komma ) det tog ca 5 min å jag träffade min nya LCC eftersom min andra bara slutade sådär helt plötsligt utan att säga ngt.. sedan shoppa vi lite på cvs och safeway som alltid.
jag körde hem henne.. åkte till ryan lite.. åkte å hämta jasmi igen eftersom planer aldrig går smo tänkt.. vi tre åkte å käka.. ryan åt mexicant å ja å jasan sjäälvaklart mc donalds ;/ ahha ... sedan bbyebye till ryan och jag å jasan drog till sara.. där blev de förfest med lite brudar å sedan in till San francisco å slå klackarna i taken. en bra utgång ! mindre bra slut på natten...
söndagen sega vi lite.. sedan drog vi till stranden.,. på riktigt den här gången.. även om vi kom dit efter tre. hahahah... sedan belv de middag på vårat favvorit ställe Cheseecake :)

idag har jag jobbat lite.. mest tvättat, packat och fixat inför deras resa.. sedan drog jag iväg på zumba för första gången. men kmr itne bli de sista . de gillar vi :) imrogon väntar en låång jobb dag för mej.. men det står man ut med när de sedan lämnar dagen efrer å ska va borta si sådär 4 dagar ... men på onsdag ska jag jobba åt deras vänners familj.. alltid gött me extra pengar :)

gonatt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att läsa något nytt på din blogg. Tre klockor oj oj. jag suktar efter en Thomas Sabo klocka hihi. Skönt att du har huset för dig själv i några dagar. Verkade din nya kontakt bra då? krammmmmmmmm

2010-07-21 @ 09:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0