lycka

för alla trogna läsare (typ 2) vill jag bara berätta att efter en natts vila funkade min underbara iphone som på nytt igen ! :) nu kan jag höra när jag ringer igen, tydligen tyckte han badet i toan va uppfriskande. så nu är jag lycklig igen ! :)

Jag har även jobbat sent 2 kvällar i rad. slutat vid 23.. vilket betyder att jag nattat barnen. det har gått bra , .
idag åt jag och barnen middag (seeeen en) på cheesecake.. sedan åkte vi till mill valley och lämna pengar. och min skitunge somna i bilen <3..
i helgen blir det upp till clearlake igen , young scandinavia club :) stavfel så de skriker om de men de skiter jag i för jag är trött :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är fler läsare än två jag lovar dig <3 Ha det bäst o vila dig mellan varven <3

2010-07-29 @ 11:20:22
Postat av: Mamma

Vad skönt att iphonen funkar i gen, och att det går bra med barnen...

2010-07-29 @ 11:21:52
Postat av: yvonne

Ja Emelie :) det är många fler än två som läser i din blogg helt säkert. Skönt att din iphone fungera efter badet! Det gjorde inte Peters så han fick köpa en ny igår, o pappa som mata fiskarna med sin :)

O din lillkille somna i bilen! så mysigt ni har det.

Nu blir det en hektisk helg kanske :)

Här regnar det så våran sommar vilar nog upp sig lite :) :) så jag hoppas verkligen den kommer tillbaka snart.

Ha det bra o en trevlig helg på dig :)

Kram

Yvonne

2010-07-30 @ 07:20:44
Postat av: Anna

JAG LÄSER!!!!!!!

2010-08-03 @ 05:20:11
URL: http://a.laxvik.blogg.se/
Postat av: morbror

kul att det funkar vad det nu är....när jag var i din ålder fick man cykla till folk när man ville prata,,hahaha.

2010-08-06 @ 11:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0