iphone+toalett= ingen bra kombination

Heej!
idag skulle jag gå på toaletten med min iphone i bakfickan .
det slutade med en stor plums och en funderande emelie i ca 2 sekunder innan de gick upp för mej att min käraste vän precis fallit ner i toan . (lyckligtvis innan jag hunnit utföra det jag skulle)
jag har alltid garvat så hårt åt min lillasyster som lyckats tappa sin telefon i toan typ tre gånger lr ngt.? haha.
jag skratta dock inte lika hårt när de hände mej själv.. jag har också alltid tänkt att jag aldrig skulle plocka upp min telefon om de hände för de e så jävla äckligt. så långt hann jag aldrig tänka idag. (kan bero på att de inte ens är MIN telefnon på riktigt, utan min chefs och ägaren till stället jag bor på telefon ).
men jag fick upp den fort som fan, torka den tort, tog bort skalet å allt.. å deen funka fiiiin fint ! ååååh. heaven. bara mittenknappten som fuckat ur lite men den va konstig innan badet i toan .. så  ja ,,, jag sa inget till min värdmamma å använda glatt telefonen som vanligt...
tills jag skulle ringa ryan ... iringde typ tre gånger.. såg hur sekunderna tickade på... men hörde ingenting-... tänkte va fan gör hhan? innan jag insåg att han inte hör mej heller och jag ingetning alls.. gaaaaaaaaaaahdaamn...
telefonen klarade sej med andra inte ord helt felfri ifrån toabadet.. så jag fick ta svansen mellan benen och berätta för min värdmamma om mitt äventyr på toaletten. va inte så jättekul.
ooch fick till svar: Ippooonen?!? shhiiiiet you are in so much trouble now ! Dont tell Charlie (pappan) hahah. jaja vi ska se om telefonen mår bättre imorgon.. annars kommer ajg få byta till en skrutten samsung lr ngt som är älldre än MIN Gammgammla telefon.. käääännns suuuuper när man är van vid iphone x2.. :(

Jasmi lämnade även town igår...

nu ska jag åka och tröst sova hos ryan efter denna dagen ..
 Puss


Kommentarer
Postat av: yvonne

Det händer så lätt sen är det lätt att vara efterklok :) det var ju tur att det var jobb-iphonen

men det är lite retligt ändå. Du är jättefin på kortet snyggt!!!! Hoppas din da fortsatte bättre och att iphonen torkar till.

Ha det bra :)

Kramisar

2010-07-27 @ 18:15:55
Postat av: Mamma

Ja sånt händer tydligen och din Pappa tappa sin dyra mobil i havet när han fiska på 30 meters djup, så nu har han en ny värsting hum. Dyra fiskar hihi

2010-07-28 @ 10:17:07
Postat av: Jasmi

haha... klant ^^ men jag ska ju inte säga nåt egentligen ;) ajj miss juu!

2010-07-30 @ 08:27:04
URL: http://neitikaroliina.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh no.... stackars telefon! Haha!

2010-08-03 @ 05:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0