weekend in nyc

Okey. Min tripp började alltså torsdag kväll.
Jag slutade jobba strax efter 7. stressade som as eftersom jag ej hittar min laddare till kameran och jag ville hinne köpa en ny till resan. Min buss gick klockan åtta och jag skulle då hinna packa klart, säga hejdå, åka till best buy i san rafael (vilket tar minst 15 min) välja en bra kamera , köpa den, åka till bussstället, köpa biljett och köpa pakeringsplats, på mindre än en timme. Men jag hann, spendera ca 3 minuter inne på best buy för att välja å köpa kamera, om de blev en bra en vet jag inte än ens..
men det blev en canon SD1400 SI.. och de hade ej den svarta ja ville ha, de hade bara rosa, så rosa blev de, eller jaa chock cerise är de väl mer :/

Bussen tog mej till flygplatsen å noll problem där, flyget lyfte i tid. Det var trångt och jag kunde inte få en minut sömn även om jag försökte så gott jag kunde. De satt en söt 1-2 åring sätena mitt emot mej, hon roande mej ganska mycket, fram till att jag vakna upp av att de torkade henne spyor hon hade spytt upp. dumma unge :( ..

Väl framme i New york kom anna och gabriella och hämta upp mej. Tack så jätte mkt tjejer ! Vi tog oss hem efter lite förvirring, jag fick träffa annas värdfamilj, vi åt frukos, sedan bestämde jag å gabbi oss för att ta en powernap.. Pooof sa de så somna vi , och vaknade sedan upp SEX ttimmar senare ! HAHHA. okej för mej som inte hade sovit på hela natten. men gabriella ?? haha . å anna hade tydligen inte en tanke på att väcka oss, sötnos. haha. jaja sömn fick jag då iaf. sedan jobba anna lite till efter det blir de lite käka å duscha å göra oss iordning. Vi tog 9 bussen in till NYC. Där började sedan galenskapen ! Festa loss på två ställen tills morgonen kom rusande. Inte stänger de 1.30 där inte som i dumma marinan i SF. fan vilket drag de va där (eller var det vi som var darget??) haha kul hade jag iaf !

Dock mådde jag inte allt för bra dagen efter.hade gått på kvällen å oroat mej hur de andra tjejerna skulle må dagen efter , att de inte skulle orka med att visa mej runt inne i stan på lördagen. hej hopp. jag var den som mådde sämst av oss.! haha. men mkt pga min fobi också. gick runt som ett ufo och skakade. så jaa, vi spendera en timma på ett café. dem åt frukos å jag förökte samla mej. det blev ingen julgranstittande, ingen turistande, ingen shopping. det blev tidiga bussen hem å en halv banan för mej. sedan däcka vi alla 3 i gabbis säng ett par timmar. Jag är inte så jätteledsen att jag itne turista runt  i NY för jag har redan gjort de en gång, å jag gillar staden så mkt så jag vet att jag kommer komma tillbaka igen. men jag är lite ledsen att jag inte tvinga mej själv att gå å kolla på den stora julgranen. för även om jag kommer tillbaka kommer ej julgranen va där. men men mår man dåligt så gör men . men hade grymm utekväll!


På lördagskväll åkte jag å anna och käka på cheesecake och vandra runt i deras shoppingsmall, vilket var ett jättebra mall, de hade massa bra affärer, men shoppade inget ! Sedan åkte vi hem å kika tv i deras bio salong !

Söndag hade de au pair möte jag följde med på, sedan hängde vi lite hos gabriella och försökte klura ut våran cancun resa, s edan va de tvugna att köra mej till flyget :(

Tack för en jättebra helg tjejer ! Saknar er redan ! Nu är de eran tur att komma till mej snart ! <3


jag i Nyc väntar på en taxi


gabriella och jag ute


jag å anna banan


kom snart !! <3

Kommentarer
Postat av: gabbs

Tack sjalv goa ! <3

Snart ses vi igen !! !:D Can't wait !

Saknar dig redan ! <3

2010-12-09 @ 15:20:01
URL: http://jerseygirl.devote.se
Postat av: Sofie

satan i gatan var snygg du är Emelie!

2011-02-25 @ 04:54:49
URL: http://solsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0