lördag

sitter här nu en lördags eftermiddag.
var på rätt bra humör idag.
hade hela helgen så fint planerat framför mej.

Lördag- julshopping till familj å vänner i sverige !
Lördagkväll/natt  - utgång i SF med tjejerna
Söndag - Skridskoåkning på Union square (när ryan för en gång skull va ledig en helgdag!)

Men jaaaaaaaaaaaa.... planerna hade ju varit så mkt otroligt roligare om de hade hållt.
Det blir ingen julklappsshopping idag- för som vanligt har inte min värdmamma satt in mina pengar i tid.
vilket händer 99% av gångerna , vilket är fett irriterande !

Å de blir ingen skridskoåkning imorgon när de sska va 20 grader å solsken ., för då ändra min värdmamma hela planerna igen å ska ha mej å jobba imorgon.

Så tack å hej för en jääävligt rolig födelsedags helg ! jag är piss sur just nu !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon kan inte hålla på så där och ändra dina lediga dagar samt ej sätta in din lön. Förstår att du blir jättebesviken och sur att hon kan me. Snart är du hemma i Sverige och får roa dig med dina vänner här...<3<3<3<3<3 Krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2010-12-12 @ 10:48:36
Postat av: Anna

men fy faaaaaaaaaaaan. Livet som au pair alltså, suger stenhårt vissa stunder :( USCH !!!

2010-12-13 @ 04:01:23
Postat av: Jasmi

:(

2010-12-14 @ 07:25:05
URL: http://neitikaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0