bye hostfamily .

Idag åkte min värdfamilj till australien, de ska vara där i 3 veckor ..  lyllos dem som får komma till sommmaren. men jääävlar vad vi har packat. kan ej fatta hur  mkt saker man behöver ha med sej !
Så jag vinkade av dem idag runt 8 tid ..  Kommer sakna dem, speciellt min lillkille.
han va så söt.

lillkillen: Emelie jag är så ledsen att du ej kan följa mej till australien !
Jag: Jag också, men jag ska ju åka hem och hälsa på min familj! Men jag kommer sakna dej massa !
Lillkillen: Jag kommer sakna dej meeeeeeeeeeeeera!!

och idag när de väntade på att bilen skulle hämta upp dem säger han:-
Lillkillen: Emelie du behöver packa din väska för du ska följa med till flygplatsen.
Jag: ne men E jag ska ju inte följa med er det vet du ju..
Lillkillen: Nee men du ska ju också gå på ett flygplan!
Jag: Jaa men jag åker inte hem förrän på söndag , jag ska stanna här 2 dagar till.
lillkillen: Men du ska väl inte stanna i sverige föralltid ?? 
Han fråga mej igår också om jag skulle stanna i sverige föralltid och att ja va tvugen å lova å komma tilllbaka.
min gullunge !!

Idag fick jag även min första böter.
Kämapde i evighet att pakera så jag inte skulle hamna på övergångsstället . när ajg äntligen fick till det sprang jag ni till skolan och betalade min räkning, -.. när ajg sedan kommer tillbaka. sätter jag mej i bilen å ska köra iväg. då ser jag... vem fan har satt ett brev på min ruta? brevet var inget kärleksbrev. de va bööter...
böter för att jag hade pakerat med nosen åt fel håll. vem fan bryr sej? pakeringen va en bland de bästa jag gjort. mne men jag hade alltså pakerat på fel sida vägen utan att vända om . så där rök 33 dollar. absolut inte vad jag behövde nu .


Är även superstressad över att jag åker på söndag. trodde jag skiulle ha massa tid mellan de att familjen åkte å jag åkte. trodde ja skule va eldig hela dagen idag med. istället blev schemat fullspäckat.
jobbade hela dagen idag. ska jobba 12 timmar imorgon åt barnens kusiner, vilket jag inte alls har tid med egentligen, å jag å ryan hade egnetligen tänkt åka in å åka skridskor i sf å ha mysigt för de e våran 6 måanders dag å de e enda dagen han ej jobbar innan ja åker . men så blev de inte , behöver pengarna så. å lilltjejen är välrdens mysigaste. Lördag dag blir de å göra ngt mysigt med baby , å lördag kväll blir de goodbye bbq hos ullis. sedan bär de av söndag morgon så när ja ska hinna tvätta, packa  å fixa klart me julklappar v et jag inte ..? kan ngn ge mej  ngra mer timmar på dygnet snälla?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad go han är lillkillen. Du är ju helt undebar me förlåt men kunde inte låta bli att skratta åt dig med din parkering så typiskt, den var säkert jättesnygg o du me hihi. Ses snart trevlig resa och sov så mycket du kan på planet. Krammmmmmmmmmmmmmmmm

2010-12-18 @ 09:20:49
Postat av: Anonym

2010-12-18 @ 09:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0