Your imagination is your preview of life's coming attractions.

idag är en sådan dag när allting är dåligt.
idag är en sådan dag då jag bara gråter.
gråter över allting som jag måste lämna här.
gråter över allting som jag saknar hemma.

har suttit och pratat med min kära sandra på msn , vilket var väldigt behövligt men också får en att sakna allting så mkt mer !  jag är sjukt ensam just nu , och jag är piss off på cheesecake som har boka upp ryan på dubbla arbetspass både fredag lördag och söndag. och det har aldrig hänt innan. men självkalrt just nu bara för alla är bortresta.

nu ska jag nog palla min tjocka röv med träningsvärk till gymmet igen och försöka bränna bort de kilon som klistrat sej fast på min mage sedan jag kom hit.

längtar till hösten :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är jobbigt med sånna dagar men man måste väl ha det jobbigt i bland för att mer uppskata när allt är bra. Som ordspråket säger efter regn kommer solsken <3

2010-08-10 @ 07:13:34
Postat av: Sandra

gumman de går fort sanrt är du hemma igen, de är inte långt kvar till jul ju :) så se till å njut nu bara av livet ;D <3

2010-08-10 @ 18:18:23
Postat av: Evelina

Vad kul att du kommit igång med bloggandet igen, du hade ju en liten paus.

Kul att läsa vad du sysslar med, jag själv åker till Grekland på söndag och gottar mig i två veckor.. inget emot hur du har det, men ändå skönt att komma bort lite, speciellt nu när det är som det är på jobbet.

Ta hand om dig gumman! Puss och kraaam

2010-08-17 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0