hiiiiiiiiiiiiiiii :D

okeej...
jag har en stor klump med ångest och stress över skol klasserna jag måste ta är i usa.
jag tänkte ju först skita i att ta allting eftersom jag trodde jag skulle åka hem innan mitt år..
men nu funderar jag istället på att förlänge.. fullfölja mitt år ska jag iallafall göra om inget oväntat händer.
så då blev de helt plötsligt lite panik med skola eftersom jag itne funderat på de alls och inte riktigt visste när de börja.
när jag väl visste när de börja va de typ en vecka kvar tills allting började å då försatte jag sega eftersom jag ej visste vad jag ville läsa och de jag ville läsa va redan fullbokat. nu har klaasserna hållt på i 2 veckor och igår var jag på skolan och frågade om jag fick signa upp mej på yogan.. som jag redan visste va full egentligen. hon sa nej först men efter ett litet tag sa hon okej. klumpen har nu släppt delvis.. men finns ändå kvar där lite..
för jag vetti fan hur jag ska klara av att gå upp 4 morgonar i veckan i 4 MÅNADER och göra YOGA som jag gjort en gång å tyckte va tråkigt å jag är skiiiiiiiiiiiit ovig och kan typ inte göra ngt av de.. men men detta ska gå bra.
jag ska göra mina timmmar, förhoppningsvis bli lite vigare och lära mej gå upp i tid. funderar starkt  på att ta boxningsklassen med millo också bara för jag saknar PSI så jävla mkt på atlantica.. det har ignen boxning alls här :(

på tal om annat bröt min bil ihop idag för tredjegånge.. PREEEECCCIIIIS innan jag kom ut på highwayen .. och preecis så jag lkunde köra in på bensinstationen. . såååånn jävla tur jag har haft varje gång den pajjat.--  än sålänge har den ej pajjat på motorvägen och ej när jag haft barnen. men är jääävligt trött på att dee ej hittar felet och att de bara ger tillbaka den .. den funkar ju. men den kommer pajja igen de vet vi alla... nyyy bil snart kasnke ?

jag har nu också fått alla bilder ifrån när jag var nere i LA med jenny och emeli så om jag inte är allt för upptagen kommer de nog snart ut på fb ;)




jag och mina favvo barn + kompis på six flags (typ liseberg) :P
notera sötnoosens lååånga frisyr. hahah det vvar strax innan klippning :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen har du skrivit i din blogg kul. Yoga ska ju vara jättebra för mycket sägs det ju och boxning är ju bra för då kan man få ur sig en del"skit" .. Jag tycker det låter bra med dessa pass och de är säkert nytiga för dig, förlåt du har nog ärvt ovigheten av mig hihi. Vilken strul bil inte kul hoppas de fixar den för så kan du ju inte ha det ?!Vilken fin bild på er <3

2010-08-29 @ 09:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0