heeeeeeeeeeej...

okeey,.. lite uppdatering om livet igen då..
jag har jobbat som en idiot denna veckan känns det som, är trött och sleten och har sjukt mkt sömn att ta igen. har somnat klockan 11 typ varje natt denna veckan, inte det roligaste för mina kära pojkvän men så är det. I förrgår jobbade jag 11 timmarr, och det är itne så soft att vara au pair som ni tror. men men  nu har de iaf åkt iväg med bilen igårkväll för att bila ner till LA , med ett och anant stopp på vägen.. jag trodde jag skulle ha 6 dagar med underbar frihet... vilken slutade med två dagar frihet..  men de gör inget, de va ju lite mitt eget fel , bara för jag har svårt att säga nej. trodde bland annat att de skiulle åka igår morse,, vilket va istället igår kväll.. och idag har jag jobbat åt deras kusiner.. började 8 på morgonen. fyfan inte kul.-. men de va de värt de, de barnen är typ uber ssöta och såååå lätta att jobba med ! underbara kids ! och extra money ! :) Imorgon ska jag även jobbar extra igen, åt min familjs bästa kompisar barn... de barnen är inte lika lätta.. de e värre än mina egna.m och den mminsta är 1 och hatar mej så om han får se att jag är barnvakt kommer jag ej få tyst på honom med gråt. INGET HJÄLPER ! SÅ ÄR LIIIIITE NERVÖS.. hoppas han sover :P och hoppas de andra är snälla. sedan söndag och måndag fri sedan flyger jag ner till LA och familjen för lite jobb på satna monica beach.. inte heeeeeeeeelt fel kanske ;)  lite roligt också att ryan ska ner till LA PRECIS samma dag som mej... helt oplanerat. dock flyger han ej med mej ;( haha.

jag är även rätt piss off på cheesecake , vanligtvis min favvoritrestaurang som schemalagt min baby DUBBLA PASS BÅÅÅDE FREDAG OCH LÖRDAG PLUUUUUUUS MÖTE denna helg.. nu när jag är ledig och fri och har hela huset. jaaaaaaaaaa de gjorde mej lite sur ...

klockan är nu halv 6 och de enda jag gjort idag är att jobbat tilll 12.30 sedan har jag bara varit i sängen och sovit och vart på datorn. är sååååå seg.. och istället för att palla mej till gymmet ska jag palla mej till shoppingcentrat och spendarea lite pengar som jag ej har ... jag har faktiskt inte shopat på 2 veckor och förtjänar det !

och jaa. jag är mer sur. jag trodde för 2 månader sedan att jag hade beställt mina 7 par skor jag verkligen ville ha... efter mkt om och men och mejlat dem mm visar de sej att de ej gått igneom å  att de inte alls är beställda för de kunde ej ta mitt svenska kort.. och jag trodde verkligen jag hade betalat vilket jag ej hade .. (så de pengarna har jag på ngt sätt spenderat på annan skit utan att veta om de ) .. så nmu sitter jag här med 10 par skor jag verkligen mååååååååååååååååste ha ,, men ej pengar till de..  blääääääää :P hahah ..
önskar man kunde påverka au pair livet mera så man kunde jobba mer å tjäna mer. men här spelar de ingen roll om du jobbar 20 timmar lr 45 timmar. samma lön för de..

nee dags att ta tag i dagen /kvällen..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser ju gott ut me köttbullar..Lykycka till med "huliganerna" Kram.

2010-08-07 @ 10:58:38
Postat av: Mamma

Behöver du verkligen 10 par skor till, hurska du få hem dom ??? Jag tycker det var kul att du uppdaterade dg lite och alltid lika kul att läsa o chatta o skype med dig krammmmmmmmmmmmmmm

2010-08-07 @ 18:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0