TRÖTTTT

Natteeens festigheter drabbe mej hårt ikväll!
Hahah dum som jag var satt jag ju uppe till halv 3 inatt även fast jag skulle jobba idag.
började ju halv ett men iaf :P
Dagen har gått bra, även fast de känns som man inte gör så mkt går dagarna fort.
Vi har firat värdpappan lite smått idag med middag å tårta för han fyller år imorgon.
men imorgon ska föräldrarna ut å äta med ett par kompisar, så jag ska jobba på kvällen också.
Å lägga barnen för första gången! jag hoppas de har sin snälla sida imrogon ! haha
 
Jag skulle egnteligen ut å ätit med de svenska tjejerna igen å fira att en tjej fyller år.
hade planerat att gå.
men var så sjuuuuukt trött på kvällen efter middan med familjen.
jag kände att jag skulle inte va speciellt social om jag åka å jag pallade verkligen inte.
så jag stannade hemma.
Känns änsålänge som ett bra väl. även om jag inte sover än :P haha

Dum som tidne är har ja ju lovar å prata med älsk när han vaknar runt 9 tiden...
Så mitt dilemma just nu är om jag ska sova ngn timma å ställa kl å gå upp å prata me honom,
lr vara upp tills han vaknar å prata me honom ? behöver faktiskt måla naglarna å läsa lite å sådär.
men de kmmr bli en sen natt igen i så falll. å en lååååååång morgondag ! haha

Ne jag å min värdmamma måste ta tummen ur å fixa :
 - Bank konto!
 -  Social security number (eller va de nu heter, vet knappt va man har d te)
 -  Gyyyyyymmm kort ! snarast ! haha



Jag å min lillkille.... Alla som sett denna bilen ääälskar den ! Det är många som har frågat ifall det är en modell bild å ifall lillkillen modellar på bilden. haha .
själv gillar jag Ethan på den massa, men inte mej själv,. jag ser både aaarg å tjock ut, men ja. det är väl ett bra kort annars ! :) VI sitter förövrigt å kollar in havet, kasnke tom solnedgången på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken bild ja den är som tagen ur en tidning. Ni ser så naturliga o fina ut. Försök o vila dig lite mellan varven. Krammmm

2010-04-22 @ 08:00:47
Postat av: Hannu

En mycket bra bild av er.

Ha de bra.

Häls. Pappa

2010-04-22 @ 21:32:27
Postat av: Yvonne

Va söta ni är :)

Den bilden kommer att gå långt i rätta händer Emelie.

Ha det bra igen o trevlig helg, vi åker till stugan imorgon o tar inte med oss någon dator. Så nu får ja inte kolla bin blogg förrän på söndag hahaha.

Kram

Yvonne

2010-04-22 @ 21:56:52
Postat av: olivia

Eftersom att jag är som alla andra så måste jag ju också bara älska den här bilden! Känns rätt omöjligt att inte göra det faktiskt :) Jätte fin!

2010-04-22 @ 23:31:51
Postat av: JOAKIM.

Grymt vacker bild, du är väldigt fin hela du och även lillkillen är ju söt!

2010-04-29 @ 17:13:21
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0