tordag igen redan

veckorna går så sjuukt fort här! känns som de precis var helg  ! men imorgon är det freedag igen, = heelg . inprincip:P

Jag gick ju upp tidigt idag å åkte iväg för städerskan skulle städa mitt rum, lr jaa, anledningen till ja gick upp å åkte iväg va att jag ville ha mina sänkläder bytta, tror ni de var bytta när jag kom tillbaka eller? neeej ! haha
tydligen gör hon det bara ibland, vilket innebar INTE denna veckan :P men men skönt å komma upp i tid ändå..
Jag drog iväg till ett mall, men de va bara massa dyra affärer å jag passa inte riktigt in kände jag så gick å köpte mej en vaniljlatte å satte mej ute i solen å målade naglarna :P

  Här spenderade jag min förmiddag :)mys
 
Åkte sedan hem för å käka lite frukost å sedan iväg för å hämta lillkillen, vi åkte sedan hem, spela lite spel, åt snacks, åkte till lekplatsen å hämta tjejen, som tydligen skulle ha med sej en kompis hem, som värdmamman glömt berätta för mej :P
Vi gick iaf å köpte glass/godis, å sedan åkte vi iväg till killens karate, jag var lite stressad för jag tyckte vi var sena till karaten för killen skulle även byta om på plats eftersom vi ej hade gjorde de innan, så stressa in i bilen, klanta mej å  slåg i huvudet skit hårt både fram å bak, så fick 2 stora bulor, iväg, fastnar i trafiken, blir ännu mer stressad.. kmr sedan fram... Inser att jag hade glömt att jag var i usa å inte sverige, för när jag kmr fram till karatelokalen är vi FÖRST på plats å lokalen är fortf låst ! hhaha.

aja efter karaten åkte vi hem iaf, barnen lekte så fint med varande å jag lagade mat... eftersom mamman skulle bli senare än va som tänkt.. sedan gjorde tjejerna läxor lekte lite mer, sedan åkte kompisen hem å de va dagt för bad, de badade jag sminka mej å sedan kom mamman hem å jag åkte iväg å åt ihop me Jasmi å helene :) treevligt..



Jag på vår bakgård!                                   chaarmtroll ;)
Kolla utsikten, å den blå himeln ;)




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Emelie!

Du får inte lägga ut så fina bilder på dig, då blir vi bara så avunsjuka vilka vyer o vilken "tjej"

och charmtrollet är inte så dåligt heller :)

Ha det bra!

Faster



2010-04-30 @ 20:57:21
Postat av: Mamma

Det ser undebart ut vanilj latte kaffe du ??? Har du lärt dig dricka kaffe nu eller??? Usas tider verkar passa dig men vi har tydligen påverkat dig en hel del med att man ska passa tider hihi. Vad skönt att barnen leker bra. Vi var med och la i Peters och Anettes nya stora båt i går och sen satt vi och myste med dem och jison i båten och drack champange kul.

2010-05-01 @ 09:03:04
Postat av: Olivia

gud va fint! huset har rätt bra läge va? ;) åh jag är så glad för din skull, fortsätt att leva det ljuva livet in the US kära du :)

2010-05-01 @ 13:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0