tog ett break.

barnen är nu nere å badar i poolen, de andra familjerna har börjat komma ner så de va ett helt gäng som hängde där.
men jag är en frusen svensk å tyckte det var kallt så jag frågade om jag fick gå upp till rummet lite, vilket gick bra.

Dagen börja med att jag skulle få ta sovmorgon, vilket är lite svårt när man sover i storarummet/köket , haha barnen kom å hoppa på mej halv 8 iaf å skrev å lekte å hade sej , men jag låg kvar å drog mej till halv 10 såå skönt ! haha .
Sedan upp å duscha å käka för att sedan äntligen få prata med min älskling! Gud va saknat det var! Så familjen smög så tyst å fint ut när vi prata för de ville ej störa, så söta ! De belv iaf en timmas prat å de va längesen ja mådde så bra ! Gosh du ska veta hur mkt ja skanr dej å längtar tills du ska komma! :)

efter de blev de skype med mamma å pappa lite, å insåg när de satt där framför mej hur mkt jag saknade dem också! har inte vart så farrligt innan men det blev de då! sakanr eeeeeeeeeer ! Vi får försöka prata oftare ! :)

sedan ner till stranden för å kolla på tjejerna när de tog surflektion, såg riktigt kul ut men riktigt kallt eftersom de vart molningt å blåsigt, men i sommar ska ja med lära mej surfa! de e ett måset ! :)

Tyvärr blev de inget gym idag, men imrogon kasnke ;) haha.
Kan verkligen inte förså matrutinerna här ritkigt, de äter en liten frukost, sedan brukar barnen äta nfgt snack igen, sn är ju ja hungrig igen vid 2-4 tiden, men nee då äter vi middag runt 7 lr ngt. så va gör man då, jo går å rotar i alla snackpåsar som är i köket å trycker i sej ngt onyttigt
inte bra !

nu hör jag ethan komma så ska lägga ner så ska vi berställa mat tror jag ! :)

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vi får prata på skape offtare. Krammmmm

2010-04-12 @ 08:03:08
Postat av: Olivia

mamma vet tydligen hur skype funkar, perry hade visat henne. jag ska ta mig en lektion i det programmet jag också så får vi snacka lite :) hoppas du har det bra, miss u!

2010-04-13 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0