Resan i bilder

Eftersom jag skrivit lite om  resan och även skrev när jag var på själva resan tänkte jag inte skirva så jättemycket om det mer nu..
Men ni har ju ej sett ngra bilder ännu så tänkte ta å lägga upp lite bilder ifrån resan , hoppas de ej blir förmånga för ett blogginlägg, men har ej fått pappans bilder ifrån resan, så de e ganska tråkigt, dåliga å få bilder men de e lite iaf :)

             

Det var första dagen å Disneyland! (Pss klicka på dem)



        




               




  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Undebara bilder så kul att se dom puss o kram mam...

2010-04-19 @ 20:10:32
Postat av: Yvonne

Hej Emelie :)

Vilka kort o vyer har du sett allt detta? Ser helt underbart ut. Din värdmamma ser jättetrevlig ut och gla´` ni är nästan lite lika :).

Tycker det är tufft av dig att köra bil är det lika många filer att välja på som pappa har berättat om när han var där ca 10 eller så.

Mycke snygga kläder har du köpt oxå allt passar ju en skönhet så det är inte konstigt att du hitta så mycke, men det finns väl lite att välja på kan ja tro.

Det verkar som tvättmaskinen var avancerad men det fixa du oxå. Här hemma har det blåst i helgen och det är svinkallt brrrr.. så jag tror att du har det varmare och skönare hos dig.

Nu får du köra försiktigt och ha det bra <3 vi tänker mycke på dig :) Men det verkar som du har kommit till en "rar" familj, och att ni har roligt ihop.

Nu har jag skrivit lite ifrån alla möjliga blogginlägg det är sååååå roligt att läsa allt du gör.

Kramis

Yvonne

2010-04-19 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0