mmmh säng

inatt var jag såååå sååå arg ! Våra Air kondition i hotellet måste va från stenåldern lr ngt för den dånar lika mkt som åskan å har väckt mej varje natt! men denna natten kunde ja verklige inte höra ngt annat än den, den lät lika högt som musiken på et diskotek, så låg mellan 12-2 å verligen verkligen försökte koppla bort den å sova men gick ej å bevl bara argare å argare, hade planer på å gå ut å lägga mej ute, mend e va för kallt, så jag for upp å tände för å leta rätt på hurman stängde av skiten, väl avstängd å klockan va närmare tre, trottts att de va lite tystare blev de inte mkt somn för min soffa va även den från stenåldern, såååååååååå ner luggen att jag låg i en grop med stora metall stängar som stack mej i kroppen så de hade nästan vart skönare att ligga rakt på golvet, å de knacka så fort ja rörde mej, min stackars värdmamma hade gjort allt för ja skulle kunna sova bättre, ringt om extramadrass mm mm , men jag ska ju aldrig klaga å sa att allt va bra, (extramadrassen gjorde nästan gropen värre ändå) haha.

MEEEEEEEEN, nu är jag lyckligt! vi lämna imorse San diego å tog oss upp till santa barbara , suuuuuuupeer fin gullig stad, som en barbie stad, å vi bor på ett hotell , väldigt gammalt så man bor nästan som i små stugor , och .... jag har en säng att sova i! jag har eget rum ! och jag har internet ! mmh jag är lycklig ! haha :D

ikväll har vi vart ute å ätit med min värdmammas syster å bror å deras familjer, mkt trevligt
nu är jag trött å ska sova, hoppas på en sjuuukt bra sömn, å imrogon ska ja få sovmorgon till kl 9 om allt går som planerat ! jag har dörr till rummet så förhoppningsvis ! :P

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hallå Tjejen :)

Hoppas verkligen du har fått sova inatt och i en riktig säng o ensam mm. Du får verkligen se dig om, där verkar det oxå mysigt med småstugor finns det verkligen små saker i USA!

Nu får du ha det o var rädd om dig!

Bäst jag går o lägger mig nu så jag är vaken i morgonbitti när "någon" kommer o lånar saaben till en stor husvagn som visst vill åka till Kungshamn!

Kramisar från faster!

2010-04-16 @ 23:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0