mindre bra dag

Idag kom baksmällan på att allt varit så bra innan.
Idag kom min första mindre bra dag..
Dagen börjar med att jag kommmer försent, jag möter mamman i mitt badrum när jag precis fått på mej kläderna efter duschen har dygnblött hår, oborstade tännder å ingen frukost i magen , Å jag började tydligen JUST DÅ jobba, Jag var väldigt trött igårväll och hade förstått fel, jag trodde jag började 11.50, men började tydligen 11.15. för mej låter det väldigt lika.

Jag skynda mej å hämta jacka å skor iaf å vi åkte iväg, vi har gjort massa stuff idag, å barnen har varit gnälla gapiga mammiga sura å jag har inte dugit till någonting ! Å på allt det fick jag även mens å hat haftmensvärk å vakna massa förkyld imorse..

Jag vet att jag inte ska ta åt mej när jag inte duger åt barnen för de  har varit utan au pair i 1,5 år å är vana vid att vara med mamman men jaaaaaaaa. jag gillar de bättre när jag duger  :P  Hoppas på en bättre dag imorgon!
men imorgon kommer bli en sjukt lång dag, jag har ej fattat ännu att vi åker om 1,5 dag så har ej packat lr ngt :/


Jag fick iaf se Golden gate bron i dagsljus idag, de va cooolt framförallt å se SF framför sej på de sättet, vart inne i city å kollat lite me, gillar de ! :)

Just nu vill jag inget annat än å ligga i sängen i min älsklings famn, Han får mej så lugn, ist får jag gå å lägga mej ensam utan att ens prata me honom lr få gonatt sms lr ngt ;( suger.
vädret har iaf vart bätttre idag om man ska se de till ngt positivit.

Gonatt.




Jag å mina barn första kvällen jag kom,, å väskan jag fick med mina presenter i :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Alla dagar kan ju ej vara bra, inte ens i Usa. Du har precis kommit o bara varit där lite över en vecka. Som jag sa till dig på skype att inte ta åt dig. Var dig själv och gör ett bra jobb, så kommer allt att lösa sig. Puss o Kram...

2010-04-07 @ 08:32:25
Postat av: Mamma

Barnen och du är jättesöta i hop ni ärfaktiskt lite lika, tycker jag ser i o för sig dåligt men mörka o söta är ni pusssssss

2010-04-07 @ 08:34:50
Postat av: Yvonne

Hej Emelie !

Ni är jättesöta på kortet håller med Anneli ni är faktiskt lite lika. (Det är ju dina trollungar!!!! Det är väl inte så konstigt om det blir lite missförstånd ibland det löste sig bra i allafall fast du fick ju lite körigt. Hoppas din dag idag varit bättre och att du kryat på dig :) Ja nu åker ni snart iväg spännande.

Ha det bra Emelie och många stora kramar!

Yvonne

2010-04-07 @ 21:06:10
Postat av: hannu

Håller med mamma. var dig själv för då gör du jobbet bäst.kämpa på emelie. fint kort på er.

ha de gött. hälsning från gbg

2010-04-07 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0