lyckorus

Idag när jag å killen körde ner ifrån våran gata med highschool musical låtar donande på högsta volym ifrån stereon, solen skiner i ögonen, lillkillen sitter å sjunger så högt han bara kan till musiken å är allmänt glad , det är vamrt å jag njuter av glatt barn. JAAA, då hade jag ett riktigt jäävla lyckorus igenom hela kroppen! Då älskade jag varje sekund !

Samtidigt har jag bland den jobbigare perioden jag varit med om i mitt liv just nu.
Jag pendlar ifrån superlycklig med lyckorus till studer då jag bara låser in mej på rummet å låter tårarna flöda.

   

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej! jag är lite nyfiken på varför du vart tveksam inför din resa?? hade du väntat länge på att få en familj?



så härliga bilder..o snyggt hår har du oxå frstn, haha :D

2010-04-30 @ 18:44:43
URL: http://elliehoney.blogg.se/
Postat av: Hannu

Njut av stunderna som du får.tycker att det blir bättre ju längre tiden går.

Häls. Pappa och marie

2010-04-30 @ 20:16:16
Postat av: ANNA

Snygging! Fina bilder!



Njut av de bra stunderna. Jag har också bra och dåliga stunder. Denna eviga rollercoster. Suck. Hoppas det blir jämnare senare. PUSS

2010-04-30 @ 20:45:08
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Verkar verkligen som ni har det så roligt. Jag tror "lillkillen" är förälskad i dig, du bjuder ju verkligen på dig själv. Sen förstår jag om det blir jobbiga stunder ibland, men tänk på vad du får uppleva :) Lev livet Emelie <3

Kramisar

Yvonne

2010-04-30 @ 20:46:49
Postat av: Yvonne

Glömde ju att skriva hur snygg du är på bilderna :)

Kram igen!

2010-04-30 @ 20:51:13
Postat av: Ellie

Jaha okej men gud de låter ju inte så kul! :o men samma här faktiskt- jag har haft nästan 30 matcher med 2 olika org o ska nu åka i juli, då efter 9 mån väntan! jag vet redan vad jag vill göra efter mitt aupair år o håller på o förbereder det t.o.m :O :P

hur har det gått med hemlängtan då? ...ja skulle inte direkt längta hem om jag var i san fran, hehe ;)

2010-04-30 @ 22:44:53
URL: http://elliehoney.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sånt är livet <3 Men det är alltid trevligare att vara i lyckorus, men att det blir jobbigt i bland visar väl på att du är mänsklig och det är väl inte alls så konstigt, hoppas bara att de stunderna blir mer sällan o sällan och sen försvinner dom. Då är du bara lycklig när du längtar och tänker på de nära och kära i Sverige. Vi finns här och vi kan prata och se varandra genom denna fantastiska apparat hihi Älskar dig....

2010-05-01 @ 09:10:14
Postat av: C

Jag älskar dig blogg, läser den varje dag! =) Hoppas du har det bra. =)

2010-05-01 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0