love it

mmmhh... braaaaaaaaaaa dag !
Vaknade av att min lillkille av ngn underlig anledning kom in på mitt rum imorse, de vet aatt de ej ska va i mitt rum , å att de ej ska störa mej på min off tid. Men han kom iaf in vid 9 tiden å checka läget me mej, jag var trött nyvaken å halvt osocial , så han gick efter en stund, eller försökte gå iaf , men då hade ngn låst dörren till toaletten igen så han kom ej in i huset. så jag fick släppa ut honom via min ytterdörr så fick han gå via trädgården . mitt charmtroll.

jag gick iaf upp när han kom, lr aah, satte mej vid datorn i sängen, så jag alltid startar mina morgonar här :P
fick ett sms av helene, en sveensk tjej som bor nära mej men som jag hade träffat ännu att hon å sara va på gymmet å skulle åka till stranden om ngn timma å undra va ja hade för planer, sa att aj ej hade ngra planer å gärna hängde me men ej visste vägen dit, de svarade inte på ungefär en timma så ja visste inte riktigt om de hade åkt utan mej lr fortf va på gymmet så ja satt lugnt å fint i min säng i pyjamas med datan, tills de ringde å sa aah men vi kmr å plcokar upp dej om 10 min. då blev de fart på mej, uppp, raggardusch, på med badkläder packa väska å sen ut å vänta.. men de hade ej kommit än så slängde i mej lite vindruvor å mandel, sedan märkte ja att ja hade hunnit äta en riktigt fruksot för de tog ca en halvtimma tills de kom,  (pappa livet här är perfekt för mej, för om man bestämmt tid lr ngt tex kl prick, så går man hemmifrån prick eller kasnke tom 10 över, å de e ingen som riktigt bryr sej om att man är sen) hahah :P .

aja de va sälla å hämta upp mej iaf , å vi åkte till affären å handla lite, jag köpte jättegod fruktsallad me jordgubbar, melon mm som ja vart sugen på skitlänge ! men när ja väl åt den sen ville ja spotta ut allt första tuggen, sååååååååå gammal! fy va besviken ja blev ! så de blev inget me den itne !
Chilla på stranden, de va underbart de 2 första timmarna, varmt å skönt solen stekte , men sedan vid 3 börja de blåsa en massa å ja frös,  sedan kom de lite mer folk å vi hängde där tills klockan halv 8 nästan, jag frös som faaaaaaaaaan sen kl tre, satt med handukar över mej å allting, men de andra verka ej tycka de va så farligt, haha ..

Och jaaaaaaa ! hahaha, de va en kille på stranden som hade med sitt husdjur. å husdjuret var en oooorm!!! hahaha , han satt å gulla me den på stranden , vi satt å hånskratta åt honom som fan, sedan gick vi bort dit å jag höll i ormjäveln! hahahha , lite cooolt tyckte jag! Men han verka gilla mej mer än va jag gillade honom för när jag å de andra höll honom ville han hela tiden gå emot mitt andiskte, med tungan! vilket jag inte tyckte va lika roligt som han verka tycka ! haha

det har varit n toppen dag iaf ! :) imrogon är det måndag igen , men de känns helt okej ! :)

förlåt att jag är suuuuuuuuuuuuuper dålig på aatt ta biler ! jag borde straffas gför de ! för hur kul är en blogg utan bilder? okej lovar att skärpa mej ;P

Kommentarer
Postat av: mamma

Fy bubblan vad modigt av dig att du höll i en orm... Hjälp det hade jag aldrig klarat. Å den ville pussa dig oxså!!! Kul att du har lärt känna flera au pair tjejer och vilken going den lille killen verkar vara de är så söta "dina" barn. TA KORT du kommer ångradet sen annars o vi vill se ....<3

2010-04-26 @ 08:00:32
Postat av: Anna

Ja, det är roligt med bilder men jag gillar att läsa din blogg ändå! :)

2010-04-27 @ 03:31:54
URL: http://alaxvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0