L.A. baby :)

Jaa som sagt bilade vi ner till LA igår, vi kom fram till hotellet vid 11 tiden eller ngt sådant så blev sängen ganska direkt. Jag å ungarna i ett rum å fäldrarna i ett annat, lillkillen väckte mej kl 2 inatt, inte för ja hade lyckats somna å sen tidi uppgång å hade ej sovit ngt typ så var så trött idag.
Men dagen har iaf spenderats på Disneyland, vi åkte tid vid halv 9 , å var där tills halv 5 då åkte vi hem för å ha la nap å jag somna som en jävla stock, vakna inte ens när min värdmamma kom in för å sätta igång internet åt mej. vakna ungefär 1,5 h senare av att lillkillen kom in nyduschad, då bar de iväg för å äta å sedan disneyland igen å kom nyss därifrån nu (kl 22)

Imorgon ska vi äta frukost på ngt ställe de gilla sedan ska värdpappan å barnen iväg till disneyland men ja å värdmamman ska göra ngt annat, vet itne riktigt vad men, kasnke hänga vid poolen ? :P
Sedan på dagen bär de av ner till san Diego! :)

Jag vet inte hur flitig å seriös jag kommer vara med updateringen denna veckan, dels för de e semester å dels för ja mår ej riktigt bra... ena stunden e allt bra andra vill ja bara åka hem. Gillar min värdfamilj massa verkligen! Men att åka på semester me dem i 10 dagar å bo i ett jääätttelitet ställe å dela säng me tjejen är nog lite för mkt efter så kort tid. Jag får ju panik om jag är på semester i husvagnen med enga säng med min EGNA ÄLSKADE familj förlänge.. men de får funka..

Sedan är allt inte lätt, de e inte lätt attt va ifrån sin andra hälft, att inte ha tid att prata me honom, att ínte ha tid å förstå varann! Dumma jävla tidsskillnad! Men jag tänker ej ge upp varken de ena lr de andra! Tur jag är envis!
Älskar dej Tareq!
Älskar min familj!

Gonatt Puss,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det går upp o ner och kommer nog göra så ett tag, men ni kommer troligen inte vara så mycket på hotellet o tjejen sommnar nog före dig, så du får lite egen tid. Tänk vad mycket du får uppleva. Tareq kommer snart till dig håll ut min envisa dotter, vi saknar dig o älskar dig...

2010-04-10 @ 08:41:42
Postat av: Helga Winkler

Hej! jag är jätte sugen att åka som au pair till san francisco till hösten men jag har hört att det är svårt att få koma dit. Hur länge fick du vänta innan du hittade en familj där? Har du haft mycket hemlängtan?

2010-04-10 @ 12:02:13
Postat av: Olivia

förstår att det kan vara lite jobbigt ibland, men det kommer gå bra ska du se. du kommer ju få uppleva sjukt mycket, precis som anneli skrev :) jag är rätt avundsjuk på din vistelse i L.A, är det fint eller? ;) hoppas du har det jätte bra, saknar dig kusin! KRAM

2010-04-10 @ 12:35:44
Postat av: Hannu

Bit ihop emelie. med tiden så kommer du in vardagen och så flyter allt på. Tänk på allt du får med dig i livet efter du har varit där. Tänk positivt.

Vi hörs snart.

Häls. Pappa

Älskar dig

2010-04-10 @ 20:52:43
Postat av: Jasmi

Don't worry, det kommer att bli bättre snart :) ha det så underbart kul nu därborta så får vi ses igen när du kommer tillbaka! :D



2010-04-11 @ 01:05:41
URL: http://neitikaroliina.blogg.se/
Postat av: Anna

Du kommer att klara det gumman! :) Jag tror på dig!

2010-04-11 @ 04:41:05
URL: http://alaxvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0