jag är trött

jaa, jag är sjukt trött !
har gått upp mellan 6-8 ända sedan jag åkte iväg till USA, hemma gick jag ALDRIG upp så tidigt.
idag skulle jag få ha en efterlängtad sovmorgon eftersom familjen skulle åka ut med en kompis båt och äta frukost i de andra hotellrummet där våra kompisar bor. jag skulle stanna hemma från båtfärden för å få lite egen tid.
men som vanligt så är det väldiugt svårt å va tyst å även om de ej skulle äta frukost här så lagades de frukost, ungarna hoppa skrek gapa sjöng grät va uppe i min säng å hoppa mm mm .. men adra ord inte mkt sömn.
när de sedan skulle åka å ja kunde få min sömn å ja skulle försöka somna om , men då hade min värdmamma glömt tala om för mej att ja skulle passa hennes kompis ett åring när mamman körde dem till båten.
så då fick jag en ettårong insläng i rummet till mej. inga problem me de ja skulle nog ändå ej kunnat somna om, men denna ettåring (eller ja alla hennes barn) är sjuuuuuuuuuuukt mammasjuka å tål ingen annan än mamma, så hur ja skulle ta hand om honom i en timma va lite obegripligt för jag frsökte igår kväll me när de va ute å åt.
Allting går skit bra framtills han ser mej ritkogt bra då börjar han gråta å då gråter han tills mamman kommer, spelar ingen roll va ja gör, jag gick på prommenad, försökte leka i poolen, gick in å försökte leka, försökte sova han, försökte ge snacks, ge nappflsaka, leksaker, INGENTING funka ! Så kom mamman å direkt i hennes famn tysnat han. tack för den :P haha

nu ska jag iaf  äta mega stor å god frukost å sedan bege mej ner till poolen,
är ganska trött på semester nu :/
Men de e gött här ändå .
puss

Kommentarer
Postat av: Hannu

Det verkar som det går ganska bra nu. KUL.

Passa på njut nu när dom är iväg med båten.

Ha de bra.

Häls. Pappa

2010-04-14 @ 20:21:54
Postat av: Yvonne

Hej Emelie :)

Det verkar som du har mycket barn omkring dig både i och utanför sängen. Du får nog sova lite bättre när ni kommer hem till er igen,men jag hoppas att du har det skönt ändå när ni är på "semester". Grilla på stranden låter så härligt och det har blivit några gånger vad jag förstår.

Vädret här hemma hoss oss är soligt men blåser lite kallt om man inte är i lä, till helgen skall det bli snö och mycke blåst så jag tror att du har det varmare o SKÖNARE. Nu måste vi prata med dig på skype när du kommer tillbaka så vi ser om du har ändrat dig efter dom här veckorna, Miss U :)

Många STORA kramar!

Yvonne o Peter

2010-04-14 @ 20:57:04
Postat av: Hannu

Hej igen. Tittade på La Jolla beach clubs hemsida.

dom har en web kamera som visar stranden. inget fel på den stranden skulle gärna varit där.

Fint ställe du är på emelie.

Häls. pappa

2010-04-14 @ 21:07:24
Postat av: Yvonne

Hej Emelie :)

Det verkar som du har gott om barn både i och utanför sängen. Du får nog sova bättre när ni kommer hem till er igen skall du se.

Grilla på stranden låter så härligt o det är ju inte vilken strand som helst.

Nu måste vi prata med dig på skype när ni kommer hem från "semestern" så vi får se hurdan du ser ut efter dessa veckor i stora landet ;) Miss U.

Ha det jättebra o många STORA kramar.

Yvonne o Peter

Ps! jag skrev detta för en stund sen men blev ingeting efter tag så du kanske har två brev ifrån oss.

DS!

2010-04-14 @ 21:17:13
Postat av: Mamma

Jag har ju skrivit en del till dig på face...Men som du skriver så förstår jag att det är lite jobbigt. Men barnen är som dom är i den åldern o Mamma är alltid Mamma så det är inte så lätt för dig att ta hand om ett så litet barn, utan inskolning mm. Tänk va skönt att få komma hem snart till din "säng" o bara två barn då börjar din semester hihi puss o kram Ia...

2010-04-15 @ 07:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0