inte bra Emelie

gaaah dummma mig !
Min mobil har stått still i saldot i ungefär en vecka,
å nu när saldot började funka igen var det uppe i över 800 kr !!!
Gaaaaaaaaaaaah.. vrf måste ja alltid få sån panik å skicka massa sms!
aja förhoppningsvis lär jag mej på detta! nu blir de inte ett enda sms till resten av månaden ! undra om jag kan klara de :P

Att gå från 70 kr i mobilräknning till 850, haha
de värsta är ju att de vart så meningslöst å skicka alla dem smsen,
okej om de vart till ngn nytta.
men men, skit samma.

jag fick ju en ganskas glad överraskning igår när jag fick min semesterersättning :D haha

Nu har ja precis skypat me pappa, å nu ska ja upp å ta mej en välbehövlig dusch, en timma senare än va de va tänkt. ingen nytta gjord idag heller alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0