Godmorgon

jaaa,, skulle ha sovmorgon idag, sova sjukt läng å ta igen all sömna jag missat!
men nej, vaknat runt 7- 8 som vanligt, vet inte om det berodde på att jag ej har ngn rullgardin lr ngt så all ljus kommer in i mitt rum på morgonen å ja har sås vårt å sova i de, eller om de e för jag är van vid å vakna så tidigt eller om jag fortf är innne i svensk tid.. eller att telefonen ringde?
Men jag kunde trösta mej med att jag ej behövde gå upp iallafall utan kunde ligga kvar å dra mej, vilket jag gjorde till halv 10. sedan har jag suttit vid datorn..

Är på ganska dåligt humör idag, antqagligen för jag hade längtat att komma hem så jag kunde prata ordentligt med alla mina nära å kära, men så är varken Tareq mamma pappa lr ludde tillgängliga varken igår eller idag.. Det suger..
men har iaf pratat lite med Hanna å Kuss ! :)

Nu ska jag rycka upp mej ta mej en dusch å hoppas på att vi får tag i en bil så vi kan åka iväg å shoppa ja å jasmi! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gumman, du verkar ha det toppen! Du har redan vart på massa äventyr verka det som,, sååå avis på dig ;D Hur går det med engelskan förresten,, förstår du dom bra? =) Pussis

2010-04-18 @ 20:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0