Framme på min slut destionation ; SAN FRANCISCO !

Okeej, efter en lååååååååååååång dag är jag äntligen framme i san francisco CA ! :D
jag är grymt sleten just nu och orkar itne lägga in ngra bilder på datatn så ska försöka uppdatera mer noggrannt å bättre imorgon!
Vet dock inte hur de lagt upp dagen mer än att jag får sova hur länge jag vill! Tack gud för det! Men ska nog ställa klockan på ngn vettig tid ändå :P  kankse itne sex som idag men :P

Första mötet med familjen va iaf som jag tänkt mej å de är underbara ! mer information kommer imorogn , men bara så ni vet är jag framme nu iaf ! :)

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att höra att du är framme! :) och att familjen är underbar!!!



Jag saknar dig!

2010-04-03 @ 16:37:55
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du vaknade nästan kl 6 suck. Skönt att veta att du är framme o allt har gått bra. Även om det strula en del ...Är så stolt över dig..<3 mam

2010-04-04 @ 10:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0