Första mötet med familjen!

Avsedet på skolan var jobbigt ! , Eller rättare sagt, avskedet till Anna var jobbigt !
Skit tråkigt å lämna alla å skit tråkigt å lämna anna ! Hon var min trygghet å min fasta punkt här i USA, nu är hon fortf i USA men på andra sidan å med 3 h tidsskillnad å 7 timmars flygning, med andra ord känns det inprincip som om hon är i ett annat land igen ! :( Well babe, spara dina löner å kom till mej !:D

Så jaa,jag mådde inte allt för bra på bussen till flygplatsen, alla satt å prata med varandra å va så uppspelta, jag satt med min iphone med musik å va deppig haha . å så fortsatte de, de kårngla lite på lfygplatsen sedan blev de ca 4 h väntan å jag va sååå nere. ville bara tillbaka till skolan eller hem. Villle inte till SF i den stunden.
Vi var tre svenskar å två tyskar som åkte med samma flyg så vi satt å vänta ihop å sedan hamnade jag komiskt nog emellan tyskarna på flyget å de andra svenskarne brevid varandra.

det brukar alltid vara sååå sjukt kallt på flygplanen så jag hade ju tagit på mej 2 par byxor å 3 tröjor jacka å dubbla sockar. å de va sååååååååååå jävla varmt på planet ist så jag höll på  å smälta bort å mådde såå dåligt.
mådde inget bättre när jag klev av planet å fråga mej sj va fan jag gjorde här...
Vi åkte ner för rulltrappan å vad ser jag halvväg ner.. jooo männiksor jag känner ! eller jaa, egentligen känner jag dem inte, men min värdfamilj! men det kändes verkligen som jag hade träffat dem förut å de va gamla bekanta , å de känner precis likadant så det känns skit skönt !

barnen sprang fram till mej å gav mej en stor kram likaså föräldrarna så det kändes såååå bra ! :)  Åh gillar dom massa, de mesta av att jag ville tillbaka till skolan släppte då ! allt känns inte perfekt å som hemma än, jag kännner mej som en gäst, jag trippar på tåna å sådär, MEN jag gillar verkligen familjen!

Även fast de va kväll tog de mej på en liten tripp i Sf så jag fick se lite hur city ser ut ! Sedan åkte vi till ett yoghurt/glass ställe å åt lite yoghurtglass med frukt! yummi :)

När vi kom hem å in i mitt rum var de en stoor strandväska med massa presenter i till mej , fick bland annat teckningar från baarnen, present kort på ID smink (hon visste att jag skulle köpa de när jag kom hit så gulligt!) , lepbalsam, en plånbok å ett doftljus! Åh dom är så söta ! :) Sedan blev de datorn å sängen för mej för jag var helt slut ! :) bilder kasnke kommer. ..

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hello Igen!

Det verkar väl jättebra med din familj. :) Pojken verkar ju kool härlig kommentar. Två trollungar låter så mysigt. Regnvädret berodde inte på dig det kan ja lova dig. Mycke o stora fester får du nog vara med om. Nu får vi hoppas att det blir sol hos er oxå. (idag snöar det lite här)

Ha det bra!

Yvonne

2010-04-05 @ 09:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0