Första arbetsdagen!

Idag hade jag min riktiga första arbetsdag.. Jag vaknade runt kl 6-halv 7, gick in på min iphone å såg att min baby va innne.. så satte igång datorn efter att slumrat lite till.... vi försökte prata på skype men eftersom det kårnglade massa för honom gick tiden massa så vi hann bara prata ca 10 min innan ja va tvungen å gå för å börja jobba. de sög rätt mkt att vi inte hann prata så mkt för de va första riktiga gången jag partade me honom sen jag kom hit för de har varit så kasst me täckning å tid å bla bla innan . men men  , nu åker han iväg i nästan en hel vecka lr ngt till sin pappa så blir väl inget pratat då lr, tufft.

Well, dagen börja iaf med att jag följde med å lämna barnen på skolan, det är lite småkaos, haha alla kommmer med sina bilar å barn samtidigt å de fiinns ingenstans å parkera lr ngt, alla känner alla å pratar hela tiden haha.

efter det åkte jag å min värdmamma å gjiorde lite ärenden, å åka å solade ihop med hennes bästa kompis som e så cool hahah . efter de åkte vi hem, jag gjorde lite hussysslor å sedan va de dags å plocka upp minsingen igen, jag åkte iväg å handlade med min lillkille, min värdmammas bästa kompis å hennes två barn, sedan droppade hon av oss hos oss igen, så hade de lite playdate tills vi skulle åka iväg å hämta tjejen. efter de böt vi så tog den andra familjen killarna å vi ahde tjejerna hemma. sedan minns ja inte riktigt vad som hände, hahah fan känns som dagen vart skit jobbig men ändå minns jag knappt va som hänt känns som vi ej gjort ngt, lr joo ajghar packat alla barnens kläder för vår tripp till LA å San diego, jag trodde jag hade packat för mkt, men nej nej då kmr mamman å lägger dit ungefär lika mkt till, å ni som vet hur de brukar se ut när jag packar kan ni ju tänka er . hahah.. aja sedan kom tjejens gamla lärare å gjorde läxor me henne å jag hade mysstund med min lillkillle  å vi spela spel på min iphoen.

Ikväll har jag äntligen gett familjen presneterna, dock inte godiset (jag vill behålla de själv för jag hade köpt förlite till mej sj) haha nee skoja bara, men de har ätit såå mtk godis i helgen så föräldrarna vill ej de ska äta mer nu så jag täntke att jag sparar det ett tag även om det är ett påskägg :P De verka bli galda iaf! :) kändes skönt, alla verka nöjda. framförallt lillkillen som typ låttsades svimma typ när han öppnade de å sedan hopppppa han upp i famnen så ja nästna ramla å krama mej hårt hårt...

När jag sedan nu ikväll skulle gå ut å säga godnatt till barnen när de var i badet (ja jag gick in till min säng för dem idag! :P )  Så sa ja godnatt å bla bla bla massa prat, å så gick ja så börja killen skrika neej vänta ja vill säga gonatt (igen) så gick ja in igen, han bara "goodnight miss you love you ! Auuuw,,, behöver jag säga ngt? <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Din första arbetsdag i Usa verkar ju ha fungerat bra. Skönt att barnen verkar vara så goa o glada. De verkar ha fallit för dig ordentligt speciellt killen hihi Kan du inte lägga inn lite bilder på goingarna.Vore kul att se "dina" barn ... Krammm

2010-04-06 @ 11:06:07
Postat av: Mamma

Snygg bild ni ser ut som fyra fotomoddeler i Usa...

2010-04-06 @ 11:08:05
Postat av: din kära kusin

gud va gullig den där lilla charmören verkar va! du verkar ju trivas rätt bra iaf :) va kul att allt går bra och allt det där. väldigt tjusig bild måste jag också säga ;) puss!

2010-04-06 @ 16:47:36
Postat av: Hannu

Det verkar vara en riktigt bra familj som du är hos. Kul att det går bra med barnen också.

Jobba på så hörs vi.

Ha de bra.

2010-04-06 @ 18:43:14
Postat av: Tareq

Älskad av alla . Kan ju inte bli bättre ;) härligt att du kommit in så bra älskling. Känns lite som du tar hand om barnen men oxå blivit en omtyckt vän till mamman . Snart drar väl hon med dig på fest :) hihi

2010-04-07 @ 00:36:31
Postat av: Anna

Det verkar ju ha gått bra :) vad gullig lillkillen verkar!!! Fin bild på oss i slutet ;)

2010-04-07 @ 04:23:24
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan väl tänka lite på stavningen vissa grejer förstår ja inte.. kanske är lite töntigt, men tycker det är så intressant att läsa!!!!



Kul att du trivs. Verkar ha det skit bra....

2010-05-30 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0