EasterParty!

Okej, nu blir det en massa inlägg på samma gång så jag hoppas ni orkar läsa alla !
men jag har ju legat efter med endel så jag tar igen det nu när jag ändå är ensam hemma å ni i sverige ändå sover..

Idag skulle vi alltså ha påskparty för familj å släkt ! Så upp vid sju för att vid halv åtta gå ut med barnen å se vad påskharnen hade lämnat, han hade lämnat massa godis å leksaker till barnen å endel godis till mej! så söta är dem som ger mej också! !:)

Sedan blev de lite frukost å tid med barnen innan jag började göra mej iordning å sedan hjälpa mamman med att förbereda maten å så :)

Vid halv 1 kom folket å vi var ca 25 st , varan 11 barn. INOMHUS i ett ganska litet hus, det ahr spöregnat hela dagen annars brukar de vanligtvis vara ute . Men självklart regnade de bara för jag var här ! mamman sa till mej att det itne har regnat på påsk sålänge hon kan minnas, men självkalrt när jag är här. hahah . well när alla hade gåptt blev de lite lugnt å skönt...
precis när alla hade gått utanför dörren frågar min minsta (killen på 5år) mej ," när ska du åka hem emelie?" Å jag tänker bara : neeej nu är han redan trött på mej, nui vill han jag ska åka ... för jag var lite orolig innan jag kom hit hur de skulle gå med honom för han verkade inte så glad på skype å så över att jag skulle komma utan sprang bara runt me allt annat . Men jag säger till honom iaf som svar på frågan att jag ska stanna hos dem väldigt länge, så länge som ett år, å frågar honom om han vill att jag ska åka hem. Då får jag till svar " NOOOO  I NEVER want you too go home ! (till min engelskkunniga familj som kasnke je förstå så sa han iaf att han aldrig ville att jag skulle åka hem! ) Tror ni mitt hjärta smälte eller !! Å sedan sa han de en gång till efter ngra minuter när hans föräldrar frågade om han ville ja skulle gå hem. Åh mina små trollbarn ! :)

Nu är familjen på bio och jag ska snart bli uppplockad av en svensk tjej så ska vi åka iväg till Cheesefactory å möta upp ännu en svensk tjej. ska bli skönt å prata lite svenska! :)

Hopppas ni har det bra där hemma ! :)


Kommentarer
Postat av: anna

2010-04-05 @ 04:45:15
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: anna

ops, råkade skicka iväg kommentaren innan jag hade skrivit något xD iaf, det jag tänkte skriva var att jag saknar dig men hoppas att du har det bra i SF! Vad mysig pojken verkar, måste känts bra när han sa så :) I'm happy for you! Puss

2010-04-05 @ 04:46:46
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilka undebara barn o Föräldrarna verkar hur goa som helst. Skönt då behöver Mam Anneli inte oroa sig för den saken. Easterparty o Påskparty låter som om det händer en del borta i stora staden.

Kul för du gillar ju när det händer lite saker o det kan man ju säga att det har gjort i ditt liv det sissta.Tryggt att veta att här hemma är det som vanligt för det gillar du ju me Puss o kram mam

2010-04-05 @ 09:55:18
Postat av: Mamma

Nu har jag kommit in o läst Annas blogg. Vilken go tjej jag fattar att du har fastnat för henne. Ni kan nog skriva en bok ihop sen, när ni kommer hem till Sverige hihi. Ha de bäst puss mam

2010-04-05 @ 10:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0