Dagen

Dagen började riktigt dåligt, jag vaknade på otroligt dåligt humör av flera olika orsaker,
jag blev på ännu sämre humör när dagen inte fortsatte som jag hade blivit lovad.

Men som tur va blev de bättre , fick skype med mammsen å pappsen,
äta knäckebröd å makrill å sedan dra iväg på shopping med Jasmi!
Stackare blev av med sitt bankomatkort precis innan hon åkte,
så hon fick mest vänta på mej hela dagen. hahaha
å jag shoppade sjukt mkt mer än jag tänkt mej!
men jag är nöjd, har tagit bilder så jag kan visa er lite ! :)





Det blev som sagt, 2 par shorts, 2 koftor (älskar den svarta!) , en morgonrock typ lr ngt liknande, en mysdress/sovdress, en oversizetröja, (lr ah köpte 3 storlekar förstor eftersom ja saknar min pojkväns alla tröjor ja brkar ha på mej:P) , 2 jackor (?) haha hade tänkt köpa en beige kappa här, ist blev de en jeansjacka som är lite för tajt på armarna så kan ej lyfta armarna upp över huvudet utan att det strävar för mkt men jag älskar den! den e kort å sliten på vissa ställen! Den svarta är mkt finare i verkligheten än på bilder, bra att ha sådär :P  en lite väska å sen lite nödvändheter som plåster , tandtråd, 2 bodylotion (mango å cocosnöt) å ögonkärm. sedan va de rea på underkläder på HM så självkalrt fick aj med mej en bh å 4 par trosor hem som alltid :P :)  Men jag är nöjd även om de blev lite mer pengar än ja räknat me :P Men har fortf 2 löner instående som ajg ej fått ännu så känns rätt okej ;)


Kommentarer
Postat av: Jasmi

hahah jaa... dagens i-landsproblem; bankomaten tar kortet så man inte kan shoppa xD ahhaha

2010-04-19 @ 08:29:23
URL: http://neitikaroliina.blogg.se/
Postat av: Mamma

Som sagt tröst shoppa har alltid funkat ett tag i alla fall hihi. Snygga kläder på en skönhet ...

2010-04-19 @ 20:05:56
Postat av: tareq

hehehe. shoppat sönder dig ju . snyggt som fan iaf. =) snyggare å snyggare för varje dag som går. love

2010-04-20 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0