blandad dag

först tack till alla underbara (familj/släkt/vänner/blivande au pairer) som läser min blogg å skriver stöttande kommentarer ! NI förgyllar dagen mkt!

dagen börja me frukost, sedan strosa vi runt lite innan vi åkte vida till San Diego! :)
Vi bor på La Jolla beach club, de e såååååååååååååååååå fint!
Älskar stället även om vädret är liiiiiite kyligt.

ikväll har vi iaaf grillat på stranden vid havet å kollat på solnedgången med ett bröllop brevid oss!
De va som i en film, sedan grilla vi marshmellows på öppen eld typ. gosh allt va så mysigt.

men trotts en sjukt bra dag med min värdfamilj har dagen varit otroligt jobb med en hel del tårar!
jag hoppas verkligen morgondagen löser en hel del !
Men tack till min värdmamma Renee för allt ditt stöd!

Imorgon ska vi checka in poolen, tjejen ska ta surflektion å jag SKA checka in GYMMET! de behövs nu!

Saknar er där hemma!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kändes bra att jag fick prata med dig. Det är vi som ska tacka dig för att du skriver i bloggen o låter oss följa din resa. Du skriver så ärligt o bra. Det är klart att man drabbas av hemmlängtan till nära o kära o vi drabbas av samma som du, att vi längtar till dig o tänker näää Emelie kom hem. Men nej detta är ditt livs resa o vi finns kvar. o allt som hör till båten, husvagnen, bilen zorro o allt kommer vara som det var innan du reste, så som du vill. hihi Brorsan kanske kommer vara lite o stöddigare men det hör väl till. Ta mycket kort,vore kul att se ett lyx hottel vi är ju vana vid standard hihi. Ha det så undebart som du kan vid poolen o gymmet o jag håller tummarna för dig i morgon you now...Älskar dig min undebara modiga envisa tjej...<3 mam

2010-04-11 @ 08:44:07
Postat av: Pappa

Hej låter som du hart hamnat på rätt ställe, ser ju ut å va en del glaumor hoppas ni får lite sol och värme hoppas det går bättre i dag, ha det så gôtt.... KRAM

2010-04-11 @ 20:25:04
Postat av: Hannu

Låt tårarna komma och låt tiden gå. så kommer du klara omställningen galant. Stå på dig emelie.

Njut av resan mellan tårarna. :-)

Det verkar vara ett riktigt fint ställe som ni är på.Ha de BRA.

Häls. pappa

2010-04-11 @ 20:58:34
Postat av: Yvonne

Hej Emelie!

Nu är ja lite avandsjuk på dig som har grillat marshmellows på stranden, det har jag tänkt vi skall prova många gånger men aldrig blivit av :) var det gott? Tur ni inte bor på La Fjolla Beach Club. Nä nu får ja inte skämta mer. Det är inte du som skall tacka oss för vi skriver i din blogg det är vi som skall tacka dig för du orkar o hinner med oss här hemma, trots allt nytt du har runt dig. Hoppas verkligen att poolen o gymmet är till belåtenhet och att du får några härliga dagar :)

Vi saknar dig mycke oxå men det känns som vi är nära dig varje dag tack vare att du är så flitig med din blogg.

Många kramar och ha det bra vid poolen <3

Yvonne

2010-04-11 @ 21:03:30
Postat av: Liselotte Gustavsson

Hej! Det är klart att det är tufft emellanåt, men stå på dig, du verkar ju vara hos en helt underbar familj. Kram Liselotte

2010-04-11 @ 21:07:17
Postat av: Annna

STOR PUSS OCH KRAM TILL DIG!!!

2010-04-12 @ 22:49:33
URL: http://alaxvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0