biiil

jag tror jag har glömt att berätta för er att jag har kört bil här i USA för första gången nu !
Igårkväll fick de för sej att vi skulle ut å köra lite, jag å pappan i min bil..

MEN....

de har ej kört bilen på så länge så de hittade ej nyckeln till bilen! hahaha .
Så tillslut säger okej kom igen vi tar min bil!
min bil = pappans bil = en heeelt ny bil som han haft EN vecka!
Tror ni jag var nervös lr ! Hahah fyyyfan. å jag råka köra lite förnära ett par buskar å grenar så de åkte på bilen!
pinsamt värre! Men de gick bra, vi körde kasnke bara 10 min lr ngt !

Var ute å körde med mamman i en kvart lr ngt ikväll med! fast med MIN egna bil nu! Nycklarna låg I BILEN ! haha . olåst :P

Gillar min bil! när den fått nya däck å blviit tvättad kmr jag gilla den ännu mer ! :)
Nu hittar ajg iaf till tjejjens skola ! :)  alltid ngt :P



Jag gillar denna bilen på mej å min värdmamma ! :) värdpappans kamera är grryyym! detta är på påsken! :)

Kommentarer
Postat av: Erik von Schönenberg

Vad spännande! Alltid härligt med miljöombyte, och au pair'ande i ett annat land såsom USA är ju miljöombyte på storslaget vis. Har själv varit over there en gång tidigare, för två år sen - vill tillbaks! Det är en hel annan jargong i USA än här hemma. Folk är så otroligt öppna, visst i många fall säkerligen med viss falskhet, men ändock. Man möts av en hjälpande hand istället för svensk avståndstagande och tissel&tassel. Aja trevlig fortsättning på resan tillönskas!



//Von S

2010-04-19 @ 10:57:43
URL: http://elky.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis till första körningen i Usa.

Vad jättefina ni är på denna bild du o "mamman"

2010-04-19 @ 20:08:29
Postat av: Olivia

Va fina ni är tillsammans! jätte fint, verkligen :) hoppas att allt går bra fortfarande och att du mår bra. jag lovar verkligen att jag ska kika på skype jätte snart, så kan vi snacka sen ;) puss och kram!

2010-04-19 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0