bättre dag

dagen börja med att jag lyssnade på tjejens redovisning i skolan, sedan dropppa av killen på sin skola, sedan fortsatte dagen med manikyr å predikyr, fick 2 par nya skor av min värdmamma Thanks you so much! , sedan blev de handla massa mat till våran resa imorgon i två olika affärer, efter de plocka upp lill killen, åka å solduscha, hem å jobba lite för att sedan fixa mej å åka träffa fem svenska trevliga tjejer som jag hade riktigt bra kväll med.. När jag kom hem börja jag packa lite smått till resan, inte så värst svårt eftersom jag knappt har ngt å välja på.

Nu ska jag sova, förlåt för sjukt tråkigt inlägg mej jag ligger efter med sömn å går aldrig å lägger mej i tid  !

Miss u all

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Du ser Emelie det skall vara lite av varje. Sen verkar det som dom skämmer bort dig lite eller! Dom tycker nog om dig välldigt mycke eller vad tror du? Hur var det med "tre" väskor det fanns väl en del kläder med om jag känner dig rätt :) hahaha!

Nu bär det av till San Diego där är det nog "vackert". Ha det riktigt bra så hörs vi.

Kramisar

Yvonne

2010-04-08 @ 16:57:40
Postat av: Hannu

se där emelie! Försov dig igår och får två par skor idag. Är taktiken klar då emelie. Behöver nya dojor gäsp lite sov morgon. Titta där nya skor. ha ha

Häls. Från en kul kille i bohus

Sköt om dig

2010-04-08 @ 20:57:03
Postat av: Angelica

Jag ska kolla om de har något, bra om man kan spara så mycket plats som möjligt. Hur mycket packning hade du med dig? Och hade du bara kläder till den här säsongen och handlar vinterkläder i USA sen? =)



Jag ska till Short Hills, NJ så det är väl en bit mellan oss antar jag men kul att följa lite bloggar, alla är så olika.



//Angelica

2010-04-08 @ 22:36:19
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/
Postat av: Pappa

Skall du ha en eller två resväskor ;) hoppas allt är bra kram.

2010-04-08 @ 22:57:52
Postat av: Mamma

Manikyr,predikyr o solning okay ... Hum det låter som om du har det rätt bra. Vad glad jag är för din skull. Som jag smsa dig hoppas jag nu resan har gått bra, och att inte barnen blev åksjuka... Nu får du sova så gott så hörs vi senare. Älskar dig mam<3

2010-04-09 @ 08:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0