ändrade planer

Här i huset ändras planerna ganska snabbt å man kan aldrig vara säker på att det som bestämmdes för en timma sedan fortfarande gäller :P

Igårkväll bestämde vi att jag skulle börja kl 12 , vilket jag oftast kommer göra, för å fixa lite i huset å sedan åka å hämta lill killen,
men nu kom mamman hem å skulle till the office, å ta med lill killen på vögen hem så jag bblev ledig en timma ytterligare ! :)  Hon sa att jag gärna kunde ta volvon å ut å köra lite, så kasnke gör de :P

Skulle även försöka tvätta imorse, för min tvättkorg va överfull.. så upp å i med skiten i maskininen, drar å snurrar på de mesta men kan inte fatta hur man sätter på maskinen. haha men nu är den igång iaf !! bara si sådär 3 maskiner kvar ! :P

sådär rolig å vakna kl 7 när man börjar 1. men men sova verkar tydligen överskattat :P

Kommentarer
Postat av: Frida

Äntligen en aupair i SF som har också har pojkvän! Hur trivs du? Hur går det för dig att vara utan din pojkvän? :)

2010-04-20 @ 07:43:45
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja sova kan du göra när du blir pensionär hihi

2010-04-20 @ 08:49:02
Postat av: Pappa

Kul å höra att du är ute å sladdar mé s 60 n kör försiktigt å ha det så bra. Kram

2010-04-20 @ 19:09:27
Postat av: Tareq

lär dig tvätta som din pojkvän :p proffs ju hahaha noooot. du måste lägga upp en bild på när du står vid bilen.. du å en s60 oj oj oj hihi

2010-04-20 @ 19:20:12
Postat av: Anna

Heej baby!



Jo, fast idag har det inte varit så kul :( usch, cranky babies är inte alltid det roligaste. Tandblekningen kostade 24 dollar.. vad är det, typ 170 kr? jaaa du vet jag och matte ;) haha! Vad betalade du för din tandblekning i Sverige? JAAA det ilar och isar! Inte skönt alls... men ska man vara fin får man lida pin, eller hur är det? MISS YOU!

2010-04-21 @ 02:39:04
URL: http://alaxvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0