1 månad + 1 dag

Idag har varit en bättre dag även om jag varit totalt dööd hela dagen.
det har blåst å regnat som fan inatt, å vi bor i ett så gammalt hus så det hörs otroligt mkt .
så jag har vaknat flera gånger på natten av renget å blåsten, sedan svettas jag sönder under mitt 45 cm tjocka täcke, å vaknade även kl sex å fick för mej å gå in på fb sedan kunde ja ej riktigr somna om.
jaa det är ganska vanligt jag vaknat jättetidigt å tar upp min kära mobil å checkar läget med er i svierge lite :p

Så jaa idag har ja vart trött, å resten av familjen förutom tjejen har känt precis som mej ! lyllos min värdpappa som iaf tog en nap på dagen ! :P

Idag var även min kontakt person här (LCC) , hon snacka lite om hur jag trivdes lite regler å bla bla, inte så mkt seriöst å nödvändigt men ändå bra, jag sa inte så mkt :P
sedan hämta ja upp lillkillen, som va på mkt bättre humör ida å som blev på ännu bättre humör när han fick en kit kat chokladbit av mej :P haha lättflirtad den killen :P
sedan lekte vi hemma i 2 h innan de va dagt å åka till karaten :)
Där mötte vi upp mamman å tjejen å sedan tog jag barnen själv hem för å leka, ge dem mat å bada, sedan slutade jag för å åka iväg på tråkigt au pair möte, de handlade om bil å cykelsäkerhet.

Nu ska jag sova för jag är dödstrött, imorgon börjar ja halv 1 igen, gött ! ska försöka att antligen ,, kolla upp gym, lr ut å gå/springa lr måla naglarna imorgon, de tre sakerna har ja tänkt göra ngn morgon ända sen ja kom typ, har fortf inte lyckas göra ngt ! :P

Igår var det för den delen EN MÅNAD sedan jag lämnade sverige ! Deet är sjukt ! känns verkligen inte som jag varit borta en månad, samtidigt som de känns som jag känt familjen mkt längre! fan va fort tiden går !


Lillkillen nöjd över att snott åt                        sötis busar på golvet :)
sej alldeles för många 
chockladmjölk på samma dag  :P

                  
                    Min otroligt snygga svenska stjärna jag gjorde idag när vi lekta, som 
                   min lillkille pajja hela tiden :( :P


njut av att jag iaf tagit ngra bilder som jag fick in på bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

En månad redan vad fort det går. Att du var en sån konstnär hihi. Vad söt killen är ....

2010-04-28 @ 09:56:26
Postat av: Olivia

yes! äntligen lite bilder haha :D

2010-04-28 @ 18:29:41
Postat av: Yvonne

Du måste smälta när du ser de där ögonen på "lillkillen" han verkar så go och lite lurig roliga kommentarer till dig. Vad tiden har gått fort och vad mycke du har gjort o sett eller.

En riktig lek o pysseltjej är du det var en snygg svenk stjärna :)

Ha det bra <3

kramis!

2010-04-28 @ 21:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0