2 dagar ? eller är det 3? haha blir förvirrad

Haha upptäckte idag att jag börjat mina två senaste inlägg precis likadant, Så nu ska jag skona er ifrån öppningsfrasen "dagarna blir bara färre å färrre i detta inlägg iaf ;)"!)

Dagen har vart stressig ! gick upp vid 10 tiden idag, gick å solade å sedan blev de en snabb vist på gymmet, (det var massa killar där så vågade inte riktigt gymma då jag tkr de e så pinsamt, plus att de va kort om tid ! )

Sedan bar de hem å så vakna baby , vi gick upp ja duscha å så sedan va de tänkt att ja skulle klippa mej så vi gick ner på stan, dock blev de ingen kliipppning! skit också är verkligen jätttebehövligt! Å imorgon har min frisör stängt ! så det får bli att gå till ngn opopulärt å oproffsigt ställe å hoppas på de bästa! Vi hamna iaf i solväggen å de va såååå skönt ! stekte på riktigt bra ! haha

De bar hem igen iaf å där va de full rulle med massa främat, mammas kusin ! Å sedan kom Mammas bästa kompis, super gullig, fick lite påskchoklad ett jättefint kort med massa text i å lite pengar ! Söt tjej det där! :)

Sedan en timma senare ner till stan igen å möta kussis,,  trevlig fika med henne å kort därefter kom bror med kompis så drog vi till skövde.
Ingen jättelyckad tripp för mej. men lillebror hitta ett par byxor å en tröja så det var väl bra ändå! Å jag skulle köpa ett par nya vita tygskor eftersom mina är både söndriga å jättesmutsiga, å de va rea på dem skit bra ju! Men så skulle jag ta dem precis innan vi åkte hem såja slapp släpa på dem , så glööööömde jag !  så nu är jag skit sur över det också!

På vägen hem från skövde ringer Jeenny så står hon hemma hos mig å väntar för jag var lite sen, så fick jag träffa henne å säga hejdå! fick ett superfint halsband av henne ! Åh så söt hon är, hade du ej behövt gumman! :) <3 Du måste hålla mej updaterad på allt som händer här hemma !kmr sakna dej så!


Nu har ja kollat på lets dance me mamma å väntar på att älsk ska komma hit igen efter sin match! :)

Nu börjar lets dance igen , tjao :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha åh, men vi har ju lördag och söndag på oss att packa också :D



Det där med skor, ja... svårt! Just nu har jag packat ned ett par tygskor och ett par träningskor. Ska nog resa i mina stövlar... sedan vette fan om jag ska packa ned mina klackskor eller inte? hur ska du göra med skor? :)

2010-03-26 @ 22:59:14
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, shiiiiiiiiiiiiiet 11 par skor? hahahaha :D jag älskar också skor men har valt att inte packa ned mina andra 5 par! fast jag funderar på att ta med två par klackskor, men har inte bestämt mig ännu.



HAHAHA EMELIE, 11 par skor? lycka till med packningen... ;)

2010-03-26 @ 23:41:09
URL: http://alaxvik.blogg.se/
Postat av: Jenkan

Kommer sakna dig också gumman, kommer kännas konstigt att du e på andra sidan jorden sen :/ Men du kommer få det toppen och en massa äventyr som du aldrig glömmer :) Ska försöka uppdatera dig om här hemma så gott det går :P <3

2010-03-28 @ 15:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0